Philips X-tremeUltinon LED – uzupełnienie oferty oświetlenia głównego

, 2 listopada 2017, 15:00

Do sprzedaży wchodzą właśnie retrofity LED żarówek halogenowych H7. Tym samym oferta retrofitów Philips X-tremeUltinon jest już kompletna i można nimi zastąpić żarówki H4, H7 oraz H8/H11/H16.

Retrofit to określenie części zamiennej, która może zastąpić oryginalne wyposażenie samochodu, ale do konstrukcji której wykorzystano technologie nowocześniejsze niż użyte w oryginale. Rolą retrofitu jest unowocześnienie już istniejącego auta. W przypadku Philips X-tremeUltinon LED sprawdzona technologia diod LUXEON współpracuje teraz z optyką reflektora halogenowego samochodu. Rozwiązanie Philips o nazwie SafeBeam umożliwia prawidłowy, równomierny rozsył światła wytwarzany przez lampy X-tremeUltinon LED, które są zamontowane w reflektorach zamiast żarówek H4 lub H7. Silniejszy strumień białego światła zwiększa kontrast oświetlonych obiektów i poprawia widoczność. Kierowca ma więcej czasu na reakcję, przez co prowadzenie samochodu staje się bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Bo im więcej widzisz, tym szybciej możesz zareagować.

Lampy Philips X-tremeUltinon LED sprawiają, że jazda jest przyjemniejsza dzięki niezrównanym parametrom strumienia światła. Temperatura barwowa 6500K – określana jako „arktycznie biała” – sprawi także, że samochód w jednej chwili zyska stylowy, nowoczesny, a nawet luksusowy wygląd.

– Nowe lampy X-tremeUltinon LED zapewniają potężne i jasne oświetlenie oraz precyzyjne parametry wiązki światła w połączeniu z nowoczesnym stylem. Ponieważ gama obejmuje nie tylko lampy do reflektorów przednich, ale także lampy do świateł pozycyjnych, stop, kierunkowskazów, a nawet podświetlenia tablicy rejestracyjnej, możliwa jest teraz modernizacja całego samochodu wykorzystywanego w sporcie. – mówi Steven Zimmer, Vice President Aftermarket, Lumileds.

Ważne: to źródło światła LED typu retrofit zostało opracowane i jest przeznaczone wyłącznie do użytku poza drogami publicznymi, np. podczas rajdów i wyścigów. W związku z tym podlega kontroli technicznej w zakresie montażu. Montowanie źródeł światła LED typu retrofit w pojazdach poruszających się po drogach jest niezgodne z przepisami. Lumileds nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani nie ma żadnych zobowiązań z tego tytułu. Odpowiedzialność za to, by użytkowanie źródeł światła LED typu retrofit było zgodne z odpowiednimi przepisami, spoczywa na użytkowniku. Oświetlenie przeznaczone do użytku na trasach rajdowych i torach wyścigowych. Oświetlenie nie jest przeznaczone do użytku na drogach publicznych.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 10 listopada 2017, 12:58 2 0

Po co to jesli niema homologacji na zwykły ruch drogowy???

Odpowiedz

Artur, 14 listopada 2017, 15:39 0 0

Luksusowy wygląd na torze sportowym :)

Odpowiedz