Kampania TRW „True Originals” wygrywa na Festiwalu AutoVision i przedstawia nadrzędną narrację storytellingową

, 26 października 2017, 12:27

Dwa lata i sześć milionów odsłon online później, ZF Aftermarket zebrał wszystkie elementy swojej nowej, prawdziwie globalnej kampanii TRW „True Originals” w jedną, dynamiczną narrację storytellingową: trwaftermarket.com/pl/overarching. Opowiadając historie wszystkich wcześniejszych „Prawdziwych Oryginałów”, ta narracja wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystują oni swe indywidualne talenty podczas pracy nad ofertą TRW Corner Module – obejmującą części układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszenia.

Tuż przed premierą filmu firma ujawnia, że kampania powiększyła  imponującą już listę wyróżnień, zdobywając dwie nagrody OttoCar na 13. Międzynarodowym Festiwalu Filmu i Multimediów Motoryzacyjnych, odbywającym się we Frankfurcie nad Menem w Niemczech.

Bahar Freedman, Kierownik działu Global Marketing Strategy i Brett Sammels, Dyrektor LAW Creative, odebrali nagrody w imieniu zespołu i wszystkich sympatyków.

Ben Smart, Dyrektor działu Global Marketing, Communication and Pricing w ZF Aftermarket wyjaśniał: Marki, które tworzą ZF Aftermarket to coś więcej niż części. Ich różne osobowości nie tylko odzwierciedlają technologiczne i inżynieryjne zdolności całej Grupy ZF, ale również pozwalają rynkowi zrozumieć cechy, które leżą u podstaw tego biznesu.

Nowa narracja opowiada całemu światu historie wszystkich wcześniej przedstawianych „Prawdziwych Oryginałów” TRW oraz informuje o tym, jak zaszczepili oni swoje codzienne pasje w wykonywaną pracę. Począwszy od różnorodności oferty produktów, wiedzy i siły inżynieryjnej, przez jednolitą i niezmienną jakość produktów OE, aż po rozwój innowacyjnych rozwiązań – jednocześnie uchwycono w niej wszystko to, czym jest marka TRW.

Po tym, jak kampania odniosła sukces w Europie, została zaprezentowana w Ameryce Północnej i regionie Azji i Pacyfiku. Dzięki nowej narracji rynek poznaje Guido opowiadającego o klockach hamulcowych, Amélie – o amortyzatorach i Mike’a – o układzie zawieszenia. W Chinach Kitty mówi o wyważeniu tarcz hamulcowych, a w Ameryce Północnej Chris przedstawia ofertę Corner Module. Krzysztof opowiada o swoim zamiłowaniu do części motocyklowych, a poprzez historię Erika, firma robi przegląd oferty samochodów ciężarowych.

Bahar Freedman, Dyrektor działu Global Marketing Strategy w ZF Aftermarket wyjaśnia:

– Kampania TRW „True Originals” opowiada ekscytujące i pełne pasji historie prawdziwych ludzi stojących za ZF Aftermarket. Wyjaśnia ona, co sprawia, że ludzie ci są oryginalnymi wynalazcami, dlaczego poświęcili swoje życie pracy z marką TRW i skąd czerpią inspiracje, a także zawiera silne przesłanie o standardach OE samych produktów. –Jesteśmy bardzo dumni, że tuż po prezentacji kolejnej odsłony kampanii TRW, została ona doceniona przez ekspertów z branży, którzy przyznali jej dwie ważne nagrody motoryzacyjne na Festiwalu AutoVision we Frankfurcie.

Międzynarodowe jury ekspertów wybrało najlepsze produkcje filmowe i multimedialne opracowane dla branży motoryzacyjnej, a kampania zdobyła złoto w kategorii „Zintegrowana Komunikacja” oraz srebro w kategorii „Filmy o Produktach: Dostawcy”.

Koncepcja łączenia własnych „Prawdziwych Oryginałów” firmy z rolą, jaką odgrywają i jak wpływają na zmianę szerszego obrazu, okazała się wyjątkowo popularna. W 2016 roku kampania została umieszczona na liście najpoważniejszych kandydatów do kilku kluczowych nagród branżowych za najlepszą koncepcję marki oraz w kategoriach związanych z reklamą motoryzacyjną i marketingiem w ogólnym znaczeniu.

Ben Smart podsumował:

– Referencje OE marki TRW są szerokie, z ponad połową pojazdów z całego świata wyposażoną w produkty marki TRW. Naszym celem jest, aby rynek – słysząc wyrażenie „True Original” – myślał o marce TRW i tym wszystkim, co ona reprezentuje.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!