Alfred Franke postanowił poszukać na rynku motoryzacyjnym znacznej sumy pieniędzy. Czy mu się to udało? Zachęcamy do obejrzenia pierwszego odcinka naszego nowego cyklu wideo.
Przegląd Rynku Motoryzacyjnego to omówienie wyników badań, prowadzonych przez dział badań MotoFocus.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Mike, 5 września 2024, 7:08 6 0
Przede wszystkim niech tecdoc zrobi porządek z danymi w swoim katalogu gdzie jest babol za babolem. Po drugie dziwi mnie to że jedna dostarcza dane na temat części zamiennych i żąda niebotycznych cen za abonament i dostęp do API ( pytanie gdzie jest unia) po trzecie producenci za często zmieniają same nr części co powoduje że firmy nie nadążają tworzyć zamienników co powoduje błędy. Temat rzeka i chyba nie do rozwiązania
Odpowiedz
Wicar, 10 września 2024, 15:30 3 -1
Chyba faktycznie jest tak jak piszesz, że do części problemów przyczynia się tecdoc.
Odpowiedz
Marko, 10 września 2024, 22:42 6 0
Zauważcie też, że w przypadku wolno rotujących produktów zaraz po sprzedaży uzupełniamy stan magazynowy, a tu nagle klient zwraca coś co kilka dni wcześniej kupił. To dopiero jest zaburzenie magazynowe - wywalone pieniądze w towar, który zalega.
Odpowiedz
Jero88, 13 września 2024, 22:05 1 0
Zwrotów nie uniknięcie.
Ale karać tych co mają ich za dużo, a innym dać spokoj.
Odpowiedz
Anton, 13 września 2024, 21:51 1 0
Hurtownie zamiast być niezadowolone, że ktoś ma dużą liczbę zwrotów, powinny nagradzać za ich redukcję. Szukanie winowajcy w tecdoc może to i dobry kierunek, ale dajcie marchewkę, a nie walcie kijem to zwroty same spadną i zaoszczędzicie.
Odpowiedz
Anonim, 8 września 2024, 16:28 3 0
Żenada
Odpowiedz