Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13:54 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych 11:53 Profesjonalna ochrona dłoni: pasta do mycia rak i niewidzialna rękawiczka od Liqui Moly 08:00 XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego – transmisja online 20.11 Konkurs Delphi 20.11 Innowacyjne laserowe latarki taktyczne M-TECH TLF10x

Honeywell

Nowe urządzenie do diagnostyki zaworów elektronicznych

Firma Moto Remo udostępniła nowe urządzenie do diagnostyki zaworów elektronicznych w turbosprężarkach. HandyCAN 3 jest zdolne do badania pojazdów wyposażonych w turbosprężarki z elektronicznym siłownikiem SREA (Simple Rotary Electronic Actuator) oraz REA (Rotary Electronic Actuator). Dostępne jest tylko dla autoryzowanych przedstawicieli firmy Garrett. Urządzenie sprawdza zarówno mechaniczne jak i elektryczne funkcje siłownika turbosprężarki. Diagnozuje również […]

Nowe technologie turbosprężarek Garrett

Garrett by Honeywell stworzył nową gamę turbosprężarek Garrett GTX-R Turbo. Nowa gama turbin zapewnia szybszy przepływ powietrza i zwiększa wskaźniki doładowania ciśnienia w celu poprawienia efektywności i dostarczenia większej mocy. Zapewnia 10-procentowy zysk przepływu powietrza w stosunku do starszych konstrukcji oraz o 10 proc. wyższe ciśnienie. Wzmocniona konstrukcja, oraz bardziej ostre kształty wirników zapewniają większą […]

Moto-Remo na Global Aftermarket Conference

W dniach 3-4.06.2010 r. w szwajcarskiej Lozannie odbyła się Ogólnoświatowa Konferencja Dystrybutorów Firmy Garrett by Honeywell R. Po raz pierwszy, w jednym miejscu mieli okazję spotkać się dystrybutorzy ze wszystkich regionów świata. Oczywiście w tak doborowym towarzystwie nie mogło zabraknąć przedstawiciela firmy Garrett z Polski – firmy Moto – Remo Burzyńscy Sp.j. – Nasza firma […]

Co z regeneracją turbosprężarek “ze zmienną geomerią”?

Turbosprężarki „ze zmienną geometrią” Garrett VNT (Variable Nozzle Turbine) W 1991r. nastąpił przełom w technologii turbodoładowania silników spalinowych montowanych w samochodach osobowych. Stało się to wówczas, gdy jeden z największych producentów turbosprężarek do silników spalinowych, firma Garrett należąca do koncernu Honeywell, wprowadziła do produkcji turbosprężarkę typu VNT. Popularnie nazywane „turbosprężarki ze zmienną geometrią” – kierownicą […]

Co z regeneracją turbosprężarek? (Przygotowała firma Moto-Remo)

Turbosprężarki „ze zmienną geometrią” Garrett VNT (Variable Nozzle Turbine) W 1991r. nastąpił przełom w technologii turbodoładowania silników spalinowych montowanych w samochodach osobowych. Stało się to wówczas, gdy jeden z największych producentów turbosprężarek do silników spalinowych, firma Garrett należąca do koncernu Honeywell, wprowadziła do produkcji turbosprężarkę typu VNT. Popularnie nazywane „turbosprężarki ze zmienną geometrią” – kierownicą […]

Nagrody w kategorii Klient Roku

W dniach 13.03 – 16.03 2008 na Cyprze odbyła się Konferencja Honeywell CPG (Consumer Products Group), w której uczestniczyli przedstawiciele z Europy, Północnej Afryki oraz Bliskiego Wschodu . Polskę reprezentowali: Piotr Sołowiej (Honeywell) Jacek Łabuz (Motogama) Dariusz Dudek (Motogama) Edward Gosławski (Edpol) Marek Neudek (Neudek) Jacek Gordon (Gordon) Krzysztof Czepczyński (Fota) Nagrody w kategorii Klient […]

Co z regeneracją turbosprężarek ?

Turbosprężarki „ze zmienną geometrią” Popularnie nazywane „turbosprężarki ze zmienną geometrią” – kierownicą spalin, stały się odpowiedzią na potrzeby konstruktorów silników Diesla związane z szybką reakcją turbosprężarki, a co za tym idzie wzrostem ciśnienia w układzie dolotowym. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko wyeliminowano efekt „turbo-dziury” występujący w starszych konstrukcjach silników, ale znacznie poprawiono osiągi jednostek napędowych […]

Zmiany opakowań produktów Honeywell

Firma Honeywell Friction Materials wprowadza na rynek części zamiennych nowe opakowania swoich produktów. Nowy projekt graficzny Honeywell odnosi się do: Marki produktu: Każda marka rozpoznawalna jest poprzez kolor, niebieski dla marki Bendix, a żółta dla marki Jurid. Produktów: Zdjęcie produktu znajduje się na każdej stronie pudełka Wprowadzenie nowych opakowań na rynku międzynarodowym spowodowało, że nazwa […]

Jurid dostawcą do nowego Mercedesa S-Class

Honeywell Friction Materials został wybrany jako wyłączny dostawca materiałów ciernych dla nowego Mercedesa S -Class. Klocki hamulcowe firmy Jurid będą montowane na przód i tył, natomiast okładziny cierne Jurida będą dostarczane do hamulców ręcznych. Wprowadzenie nowego modelu Mercedesa S-Class na rynek spodziewane jest w połowie 2005 roku. Produkcja klocków hamulcowych i okładzin ciernych już została […]

Współpraca Jurid z Peugeot

Firma Honeywell Friction Materials informuje, że podpisała kontrakt na dostawy klocków hamulcowych do nowego Peugeota 207 (przód). Produkcja tego modelu zostanie uruchomiona w2006 roku. Zastąpi on aktualnie produkowany model Peugeot 206. Ponadto niedawno wprowadzony do produkcji model cabriolet coupe 307CC został wyposażony w klocki hamulcowe Jurid (przód). Są one produkowane w zakładach Honeywell w Conde […]