16.02.2007r.
SKF Sp. z o.o.
wiodący dostawca części zamiennych na rynku motoryzacyjnym
w związku z dynamicznym rozwojem w Polsce poszukuje:
KOORDYNATORA DS. SPRZEDAŻY
Regiony: Śląsk / Małopolska
Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne
Doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego
Znajomość branży motoryzacyjnej
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym/podstawowym
Praktyczna znajomość budowy samochodów
Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji/szkoleń
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów
Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania zadań
Samodzielność, sumienność, zorientowanie na cele
Umiejętność pracy w grupie i uczestnictwa w projektach
Dyspozycyjność (częste wyjazdy służbowe)
Prawo jazdy kat. B
Główne zadania i zakres odpowiedzialności:
Utrzymywanie i rozwój kontaktów z siecią dystrybucji
Budowanie wizerunku firmy i umacnianie jej pozycji na rynku
Rozpoznawanie i reagowanie na potrzeby klientów
Intensyfikacja sprzedaży produktów SKF poprzez sieć dystrybutorów
Prowadzenie szkoleń produktowych
Doradztwo techniczne
Wybranej osobie oferujemy:
Ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie
Szkolenia, możliwość dalszego rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: grzegorz.jankowski@skf.com, www.vsm.skf.com
Wszystkim gwarantujemy całkowitą dyskrecję oraz jednocześnie zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.