Do Oddziału w Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do Oddziału w Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów;
- informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy, w tym o aktualnych promocjach;
- zgłaszanie wniosków dotyczących uzupełniania asortymentu w ofercie
- Raportowanie działań w CRM
- dbałość o wysoki standard obsługi klientów.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość technik sprzedaży
- komunikatywność
- zaangażowanie i dobra organizacja pracy
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra obsługa komputera – znajomość MS Office
- uczciwość i sumienność
- odporność na stres
- konsekwencja w działaniu i dążenie do wyznaczonych celów
- prawo jazdy kat. B
- umiejętności negocjacyjne
Zapewniamy:
- szkolenie przygotowujące do pracy w organizacji Inter Cars
- prace w stabilnej i nowocześnie zorganizowanej firmie
- motywacyjny system wynagrodzenia zależny od osiąganych wyników
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt
Oferty (CV oraz list motywacyjny) prosimy wysyłać na adres e-mail:
michal.rudowski@intercars.eu w tytule wpisując Przedstawiciel handlowy Sosnowiec.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29/08/97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz 833)”
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.