Dotychczas Niemiecka firma reklamowała się już na tylnym skrzydle samochodów Mercedes-Sauber i Jordan-Honda. Właśnie podpisano kontrakt na kontynuację współpracy Liqui Moly z Formułą 1 przez kolejne 3 lata.
Kontynuacja owocnej współpracy
LIQUI MOLY jest “Oficjalnym Partnerem” serii Formuły 1 od 2019 roku i pozostanie nim przynajmniej do 2026 r.
– Zasięg medialny Formuły 1 wykracza daleko poza klasyczne kanały. Seria wyścigów opiera się na niezrównanym i globalnym marketingu 360 stopni. To, co łączy nasze dwie marki, to ciągła chęć inspirowania naszym produktem jak największej liczby ludzi na całym świecie. Dlatego jestem szczególnie zadowolony z przedłużenia umowy. – powiedział Peter Baumann, dyrektor marketingu w LIQUI MOLY.
Jako oficjalny partner, LIQUI MOLY będzie nadal mieć możliwość wizualizacji torów podczas wybranych imprez wyścigowych. Co więcej, w ramach rozszerzenia współpracy, LIQUI MOLY będzie miało możliwość organizowania eventów dla swoich gości podczas wybranych zawodów na torach wyścigowych Formuły 1.
Komentarze