XVI Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego zakończony

8 grudnia 2021, 8:21

XVI Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego zakończył się. Wydarzenie odbywało się w formule online.

Kongres odbył się w dniach 8-9 grudnia. Był on transmitowany przez nasz portal. Program wydarzenia można znaleźć tutaj.

Nagrania z poszczególnych sesji kongresu udostępnimy wkrótce.

Polecamy także artykuł zawierający odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące kongresu. Można znaleźć go tutaj.

Warto przeczytać także wywiad z Tomaszem Bębnem, Dyrektorem Zarządzającym Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, stanowiący wstęp do najważniejszych kwestii omawianych na kongresie. Wywiad jest dostępny tutaj.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Dystrybutor, 8 grudnia 2021, 11:05 5 0

Super pomysł z głosowaniem online. Gratuluję pomysłu

Odpowiedz

Nick, 8 grudnia 2021, 21:00 3 0

Czy będzie dostępna relacji lub transmisja z pierwszego dnia?

Odpowiedz

Bieniek, 10 grudnia 2021, 11:18 10 0

Drodzy Państwo
wysłuchałem w skupieniu relacji ze spotkania pt przedstawicieli Inter Carsu i Moto Profilu. Pomijając stan fizyczny prezesa Moto Profilu to odniosę się do merytoryki spotkania. Brakowało mi tylko wzajemnych oklasków po każdym zdaniu. Spijali sobie z dziubków nie słuchając chyba co mówił drugi. Najpopularniejszym hasłem debaty był ślad węglowy. I każdy z nich tak o niego dba. Tylko kto jeździ prawie pustymi dostawczakami spalinowymi kilka razy dziennie do warsztatów? Dystrybutorzy! Liczycie ślad węglowy? Nie, chcecie być o jeden raz częściej niż konkurent. Dbacie o ekologię? Ile samochodów elektrycznych czy hybrydowych jeżdzi w waszych firmach? Moze tylko prezes. Każdy z Was po tej debacie wsiadł zapewne do luksusowego suwa z potężnym silnikiem. Wasze dzieci do szkoły zapewne nie jeżdżą szkolnym albo miejskim autobusem. Oczywiście macie do tego prawo, ale nie skandujcie publicznie haseł o konieczności ograniczeń emisji. to się nazywa obłuda. Pan prezes z Moto Profilu mówił o jakości warsztatów - a to Moto Profil obwiesił tablicami profi serwis wszystkie warsztaty jak leci. Również takie w blaszakach i syfem dookoła. I jak chcecie przekonać kierowców, że mogą swoje auta na gwarancji naprawiać w warsztatach nieautoryzowanych? wasza sieć (zgoda, nie wszystkie warsztaty) w 75% to warsztaty poniżej średniego standardu. Mówił pan o recepcji serwisu. Pan chyba dawno albo nigdy nie odwiedzał warsztatów w pana sieci. Mówił pan o częściach wysokiej jakości podając jako przykład waszą prywatną markę - proszę nie żartować, to nie pomaga zdobyć zaufania kierowców. w swoje opakowania wkładacie średniej lub niskiej jakości produkty - prywatny brand żadnego dystrybutora nie ma nic wspólnego z jakością. Mówicie o GVO a swoje auta serwisujecie zapewne w ASO na oryginalnych cześciach - który z Was chce się przepychać z Hyundaiem bo salon nie zamontuje filtrów Manna albo klocków Ferodo? Wasze wypowiedzi wskazywały, ze jesteście tak bardzo oderwani od codziennego biznesu na poziomie sklep i warsztat, ze czas poświęcony na słuchanie was uznałem za zmarnowany. Dlaczego nie słuchaliście pana z trw, jak mówił wam jakie są problemy na przeglądach w aso? chcecie na siłę zakłamywać rzeczywistość? Zaprawszam do komentowania, o ile się uda nie obraźliwego. Może to ja źle odebrałem tą dyskusję?

Odpowiedz