Nexus i Total razem na polskim rynku

, 20 stycznia 2021, 9:05

Nexus Automotive Central Europe Sp. z o.o. i Total Polska podpisali umowę o współpracy, która pozwoli obu markom na dalszy rozwój na polskim rynku. W ramach umowy serwisy NEXUS otrzymają dostęp do wiedzy i kompetencji producenta olejów silnikowych i środków smarnych.

Współpraca obu firm zapewni warsztatom samochodowym dostęp do szkoleń i najnowszych technologii marki Total, natomiast klientom sieci NEXUS zapewni profesjonalną obsługę techniczną. Celem jest wzmocnienie wizerunku obu marek i zyskanie większego zaufania klientów.

– Regionalna współpraca pomiędzy Total Polska i Nexus Automotive Central Europe będzie wspaniałym przykładem kooperacji i mamy nadzieję, że zostanie powielana na kolejnych rynkach. Dzięki dostępowi do profesjonalnej i jednej z najszybciej rozwijającej się sieci warsztatowej NexusAuto, TOTAL umocni swoją pozycję w rynku i będzie jeszcze bardziej rozpoznawalną marką olejową w Polsce. Jesteśmy niezwykle podekscytowani rozpoczynającą się współpracą. – mówi Hubert Słok, Członek Zarządu  Nexus Automotive Central Europe Sp. z o.o.

– Warsztat, który chce się rozwijać w dzisiejszych czasach musi korzystać z informacji technicznych pozyskanych od światowych producentów. Konstrukcje współczesnych samochodów zmieniają się błyskawicznie i bez dostępu do wiedzy o najnowszych technologiach, np. dotyczących środków smarnych czy olejów, nie ma możliwości ich poprawnej obsługi. TOTAL gwarantuje przekaz na najwyższym światowym poziomie, co przyniesie wiele korzyści warsztatom zrzeszonym w naszej sieci – mówi Rafał Kędziorek, Manager ds. Rozwoju sieci N!Auto/N!Truck z firmy Nexus Automotive Central Europe Sp. z o.o.

Oprócz wiedzy technicznej i szkoleń, współpraca obu firm zapewni serwisom samochodowym sieci NexusAuto dodatkowe narzędzia wspierające w codziennej pracy takie jak: spotkania szkoleniowe w terenie z członkami Team TOTAL, zewnętrzne oznakowanie warsztatów i promocje.

– Współpraca z firmą Nexus Automotive Central Europe to dla Total Polska ważny krok w zakresie wzmocnienia obecności marki TOTAL w środowisku warsztatów samochodowych. Poprzez wspólne działania w obszarze szkoleń, marketingu, eventów bezpośrednich oraz promocji sieciowych, chcemy dostarczać mechanikom profesjonalną wiedzę oraz produkty najwyższej jakości, co przełoży się na satysfakcje klientów końcowych.  Z niecierpliwością czekamy na pierwsze wspólne projekty – komentuje Nicolas Leblond, Managing Director Total Polska.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!