Krótkie podsumowanie roku w warsztatach – ankieta

, 16 grudnia 2020, 23:31

Zachęcamy wszystkich pracowników i właścicieli warsztatów samochodowych do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie, podsumowującej mijający rok 2020. Był to szczególny czas, który z pewnością zapamiętamy na długo. Wyniki naszego badania przedstawimy już wkrótce na łamach MotoFocus.pl.

 

Jak zmieniła się liczba klientów w Twoim warsztacie w 2020 roku w porównaniu z 2019 rokiem? *

Ilu przeciętnie klientów jest obsługiwanych w Twoim warsztacie w ciągu jednego dnia?

Liczba znaków:

Jak zmieniły się przychody warsztatu w 2020 roku w porównaniu do 2019 roku? *

Patrząc na aktywność przedsiębiorców oceń, czy w Twojej okolicy liczba warsztatów motoryzacyjnych w 2020 roku: *

Patrząc na aktywność osób w szarej strefie oceń, czy w Twojej okolicy liczba punktów naprawiających samochody w 2020 roku: *

Czym kierujesz się przy wyborze części nie wymagających zbyt długiego czasu do wymiany, jak np. filtry *

(zaznacz 3 najważniejsze kryteria)

Czym kierujesz się przy wyborze części czasochłonnych w montażu, jak np. sprzęgło *

(zaznacz 3 najważniejsze kryteria)

Metryczka: podaj wielkość miejscowości, w której działa warsztat: *

Jakie zajmujesz stanowisko w warsztacie? *

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 23 grudnia 2020, 10:35 9 0

BDO, wzrost kontroli (budżet państwa siada ) , coraz więcej warsztatów bez szyldu, mobilne warsztaty niezarejestrowane . Do tego sprzedaż części na "allegro" i nie tylko bez podatku w cenach hurtowych -to wszystko nie pozwala zatrzymać w legalnie działającym warsztacie największej grupy klientów, czyli właścicieli aut kilkunastoletnich, wolą sami kupić część, zrobić w stodole. Na pytanie do KAS dlaczego nie skontrolują 3 dzikich warsztatów w okolicy, odpowiedzieli- nie mamy ich w systemie! KOmuś zależy na rozłożeniu tej i nie tylko gałęzi gospodarki.

Odpowiedz

Mechanik Wołów, 26 grudnia 2020, 22:43 3 0

To prawda. Warsztat działający legalnie ciągle ma rzucane kłody pod nogi jak nie BDO to coraz to wyższe podatki i inne koszty A warsztaty działające na lewo nie ponoszą żadnej odpowiedzialności i kosztów z tym związanych, klienci jeżdżą tam gdzie taniej i nie interesuje ich czy legalnie czy nie byle tanio

Odpowiedz

Dolejlama, 27 grudnia 2020, 11:51 5 0

We Włoszech za transakcję bez paragonu/faktury odpowiada również klient.

Odpowiedz