Zmiany w motoryzacyjnym e-commerce w dobie koronawirusa

, 18 listopada 2020, 12:45

Pandemia COVID-19 znacznie przyspieszyła transformację rynku części motoryzacyjnych. Kanały sprzedaży online stają się coraz popularniejsze, jednak czy zmiany wywołane przez wirusa będą stałe? Zapraszamy do obejrzenia dyskusji na temat rynku e-commerce, która była częścią XV Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, organizowanego przez SDCM.

W dyskusji wzięli udział Piotr Grzemski (dyrektor kat. części OTOMOTO.PL) i Maciej Oleksowicz (prezes zarządu Inter Cars S.A). Rozmowę poprowadził Marcin Domagała.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Dexx, 18 listopada 2020, 13:33 4 -1

Świetnie się słucha Pana Macieja, fajnie powiedział o MotoIntegratorze, przyznał się między wierszami o tym że to była w ich wykonaniu porażka.Super fachowiec.

Odpowiedz

Zandy, 19 listopada 2020, 20:20 1 -1

Jest dokładnie na odwrót. Czemu? Rozbudowanie Inter Cars do skali i klasy firmy jaką jest dziś, przy jednoczesnym rozwijaniu wielu kontrowersyjnych w tej branży projektów, jest ciągłym wychodzeniu ze strefy komfortu dystrybutora części i tak, to wymaga bycia dobrym fachowcem. Znajdź latarkę.

Odpowiedz

gfds, 20 listopada 2020, 9:33 0 -1

Tyle że Motointegrator powstawał nie za rządów Pana Macieja.

Odpowiedz

Anonim, 20 listopada 2020, 9:52 3 -1

Wszyscy zachłysnęli się sprzedażą części w internecie, żeby skrócić kanał dystrybucji, wyeliminować warsztaty, zwiększyć marżę, a na warsztatach wymusić rolę wymieniacza i brania odpowiedzialności za naprawę i jakość części. Dochodzi do takiej sytuacji, że mieliśmy w serwisie taki przypadek, że przychodzi klient z wykręconą zwrotnicą od Fiesty i łożyskiem i na bezczela mówi że kupił w necie i sam sobie wymienia i żeby mu przecisnąć łożysko. Na odmowę rzucił parę epitetów pod naszym adresem i wyszedł.

Odpowiedz

Niemonter, 20 listopada 2020, 12:54 1 -1

Wniosek jaki nasuwa się w związku z doświadczeniem zdobytym w branży automotive jest jeden, tylko prawdziwy fachowiec nie ma podobnych problemów jak opisane powyżej.
Kiedy klinet mówi Tobie jak masz mu naprawić samochód, to zdecydowanie coś tu nie gra.

Odpowiedz