AXONE NEMO 2 – nowość od TEXA

, 10 lipca 2020, 14:52

AXONE NEMO 2 jest następcą słynnego w świecie diagnostyki tabletu diagnostycznego TEXA AXONE NEMO 1. generacji. Nowa wersja ma być szybsza i bardziej wszechstronna oraz posiada wielomarkowe oprogramowanie.

AXONE NEMO 2 jest dostępny dla środowisk CAR, TRUCK, OFF-HIGHWAY, BIKE i MARINE. Został wyposażony w 12-calowy pojemnościowy ekran o rozdzielczości 2160×1440, chroniony szkłem Gorilla Glass, co zapewnia optymalną widoczność, nawet przy pełnej ekspozycji na słońce. System operacyjny Windows 10 Enterprise jest obsługiwany przez procesor Intel® Pentium Quad Core N5000 z 8 GB pamięcią RAM DDR4 i pamięcią masową SSD 250 GB PCle.

Łączność zapewnia zaawansowany dwukanałowy system Wi-Fi i moduł Bluetooth® 4.2. Kolejną cechą charakterystyczną jest obecność dwóch aparatów, jednego z przodu o rozdzielczości 5 megapikseli oraz aparatu z tyłu o rozdzielczości 5 megapikseli z lampą błyskową/latarką i autofocusem, przydatnych w tworzeniu szczegółowych raportów dla klientów lub przesyłania zdjęć technicznych do zespołu pomocy technicznej.

Obudowa zewnętrzna AXONE NEMO 2 wykonana jest z magnezu – materiału, który zapewnia większą wytrzymałość i lekkość, gwarantując jednocześnie optymalny poziom odprowadzania ciepła. Urządzenie to spełnia także rygorystyczne wymagania wojskowego standardu normy MIL-STD 810G (test upuszczenia tranzytowego), który potwierdza, że przyrząd jest odporny na wstrząsy i upadki.

AXONE NEMO 2 i oprogramowanie IDC5

IDC5 jest centrum zarządzania AXONE NEMO 2. Jest to oprogramowanie wielośrodowiskowe, które wyróżnia się szybkością w komunikacji z elektronicznymi sterownikami pojazdów i wykonywaniu niezbędnych operacji, przy wsparciu bardzo grafiki.

Oprogramowanie TEXA zapewnia szereg funkcji i kart technicznych, które wykraczają poza tradycyjne obszary diagnostyki. Mówimy na przykład o automatycznym skanowaniu systemów TGS3s, Kartach Technicznych, Danych Technicznych, Kartach DASHBOARD, PASS-THRU, Interaktywnych Schematach Elektrycznych itd.

Diagnostyka uwierzytelniona FCA

Wśród dostępnych funkcji warta podkreślenia jest możliwości przeprowadzenia diagnostyki uwierzytelnionej pojazdów z Grupy FCA. Subskrybując nową usługę TEXA Security Access, za pomocą AXONE NEMO 2 można wykonywać diagnostykę pojazdów wyposażonych w moduł zabezpieczający SGW (Secure Gateway) w sposób legalny, bezpieczny i nieograniczony. SGW jest modułem ochronnym, montowanym w pojazdach najnowszej generacji, który przechwytuje wszelkie próby połączenia z jednostkami sterującymi zamontowanymi w pojeździe. Dzięki AXONE Nemo 2, który automatycznie zarządza całym procesem uwierzytelniania na serwerach grupy FCA, mechanik może bezpiecznie odblokować wybrany sterownik pojazdu. Przebieg ​​diagnostyki nie będzie wymagał każdorazowego logowania się do oficjalnego portalu Technical Information w celu wykupu dostępu w trakcie każdej operacji, ale będzie podobny do dobrze znanych procedur diagnozowania dowolnego innego pojazdu dostępnego w oprogramowaniu IDC5.

AXONE NEMO 2 może być używany w połączeniu z Navigator NANO S, Navigator TXTs i Navigator TXB Evolution, zapewniając pełne pokrycie diagnostyczne. W zależności od rzeczywistych potrzeb operacyjnych mechanika, do wyboru jest 5 środowisk diagnostycznych: CAR, TRUCK, OFF-HIGHWAY, BIKE i MARINE. AXONE NEMO 2 można dodatkowo udoskonalić dzięki szerokiej gamie dedykowanych usług, takich jak TEXPACK, TEX@INFO, TEXA SECURITY ACCESS, TEXA APP.

AXONE NEMO 2 to urządzenie wyświetlające, współpracujące ze wszystkimi najnowszymi urządzeniami TEXA: RCCS 2 (kalibracja ADAS), AIR2 SAN (dezynfekcja pojazdów i miejsc pracy), TwinProbe i UNIProbe (pomiary elektryczne), TPS KEY (monitorowanie TPMS), LASER EXAMINER (zużycie tarcz hamulcowych i wysokości bieżnika), GASBOX i OPABOX (analiza emisji spalin), eLight (regulacja reflektorów).

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!