HART wznawia działalność – na nowych zasadach

, 30 marca 2020, 10:32

HART wznawia działalność po dwutygodniowym okresie zawieszenia związanego z pandemią koronawirusa. Firma wprowadziła środki ochronne i procedury, które mają umożliwić bezpieczną kontynuację funkcjonowania.

W komunikacie firmy czytamy:

W celu rzetelnego wdrożenia procedur oraz zgromadzenia niezbędnych środków ochronnych realnie zabezpieczających zdrowie naszych Kontrahentów i Pracowników w okresie rozprzestrzeniającej się epidemii koronawirusa, zdecydowaliśmy się na tymczasowe wstrzymanie działalności [16 marca 2020 r. przyp. red.].

Po intensywnych przygotowaniach, od dnia 30.03.2020 interwencyjnie uruchamiamy nasze placówki. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, starając się na bieżąco dostosowywać zakres naszych usług do dynamicznie zmieniających się oczekiwań rynku.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Gość, 30 marca 2020, 11:58 18 -5

nie było zle zrobili przerwe, idzie ku gorszemu wrócili do roboty. Brawo

Odpowiedz

stereo, 31 marca 2020, 8:31 3 -4

On chciał zerwać ze stereotypem "Polak mądry po szkodzie", coś chyba jednak nie pykło.

Odpowiedz

Tomasz, 1 kwietnia 2020, 10:16 9 -12

Nie bał się zamknąć firmy, ponieść kosztów, aby mieć czas na wdrożenie przemyślanych procedur zabezpieczających pracowników i nas, klientów. Tak, to jet myślenie w przód, a nie po szkodzie. Ja bardzo szanuję Harta za taką decyzję. Życzę im powodzenia i oby takich firm było więcej.

Odpowiedz

Hart, 30 marca 2020, 12:13 6 -14

Brawo Hart, ukłon w kierunku ludzi hehehehehehe

Odpowiedz

covid, 30 marca 2020, 12:22 11 -1

Dobór części możliwy tylko telefonicznie, zabezpieczony dział sprzedaży, podobno będzie możliwość płatności kartą, pracownicy w maseczkach i rękawiczkach, wygląda to dobrze, życzę szybkiego powrotu.

Odpowiedz

rutek, 2 kwietnia 2020, 8:11 12 0

a inni dystrybutorzy to niby co zrobili? tam już dawno są te same procedury - w praktyce. prawda jest taka, że chciał zaryzykować licząc na to, że kwarantanna narodowa to 2 tyg. i starczy oszczędności firmy na przetrwanie. okazuje się, że potrwa to kilka tygodni dłużej a pseudo-tarcza to wydmuszka więc jedyne co mógł, to wrócić do pracy, na ile się da. te wszystkie peany nt. zbawczej roli niestety upadają w momencie, jak trzeba ludziom płacić i funkcjonować.

Odpowiedz

gość, 30 marca 2020, 12:33 17 -7

kwarantanna się skończyła

Odpowiedz

Adam, 30 marca 2020, 12:51 11 -17

To dobra wiadomość.
Polecam sprawdźcie sobie ceny. Zawsze hart był droższy o kilka oczek a teraz po podwyżkach u największych jest tańszy. IC i AP walą nas w rogi i to w czasie kiedy nam biznesy klękają

Odpowiedz

radlin, 30 marca 2020, 13:06 12 0

niestety przy tym co stało się z walutą ceny oszalały. jak tak patrze to nie ma jednego taniego, różnie to się układa w cennikach

Odpowiedz

Pracownik Hurtowni, 30 marca 2020, 16:26 45 -2

Nikt nikogo nie wali w rogi. Klienci bardzo często nie mają świadomości ile kosztuje utrzymanie danego oddziału czy całej firmy. Każdy warsztat wymaga , żeby mieć dostawy z hurtowni po 3-4x dzienie, a samochody nie jeżdżą na wodę. Ubezpieczenie auta, ekslopatacja, utrzymanie hali , całego sztabu pracowników, sprzedawców, PH, kasjerek, chłopaków, którzy zbierają części. Utrzymanie siatki logistycznej , żeby klient w 24h dostał towar z północy Polski na południe kraju. Utrzymanie product menedzerów , którzy dbają o to żeby dany towar był zawsze na półce i w jak najlepszej cenie zakupowej od producenta, cały sztab informatyków i ogrom ludzi których nie widać w codziennej pracy z klientem, a robią dobrą robotę dla firmy. To wszystko niestety kosztuje! Niejednokrotnie klienci warsztatowi potrafią 2x więcej zarobić na zestawie sprzęgła niż hurtownia która sprzedaje danemu klientowi... i kto kogo czasami wali w rogi?!

Odpowiedz

Krawiec, 30 marca 2020, 20:09 13 0

Sama prawda. !!!!!!

Odpowiedz

ponczo, 30 marca 2020, 22:08 5 0

Dokładnie tak właśnie jest!

Odpowiedz

Ziomus, 31 marca 2020, 6:58 5 -7

No to po co otwierają oddział w każdym kącid jak pózniej nie stać na jego utrzymanie?

Odpowiedz

właściciel, 1 kwietnia 2020, 10:01 4 -9

Zapraszam na zakupy w lokalnych hurtowniach nie sieciowych i zobaczycie że dajemy sobie dobrze radę cenowo i logistycznie z molochami. Pozdrawiam

Odpowiedz

radlin, 1 kwietnia 2020, 10:28 2 -1

dobry żart. dobra data

Odpowiedz

Też pracownik hurtowni, 1 kwietnia 2020, 16:52 0 0

Dokładnie tak. Tego nie widać, więc się wg niektórych nie liczy. Tak samo jak nikt nie pomyśli o tym, że znany wszystkim problem z transportem międzynarodowym również ma wpływ na ceny. W wiadomościach wszyscy mówią ojej, ale jak o kilka % cena wzrośnie, bo koszty rosną drastycznie, to wtedy już to jest walenie w rogi.

Odpowiedz

Mechanim, 5 kwietnia 2020, 14:17 0 0

No tak tylko raptem paliwo potanialo A części w kilka dni A nawet godzin podrożały. Taki to zbieg okolocznosci

Odpowiedz

PRZEDSTAWICIEL, 30 marca 2020, 21:22 17 -1

W rogi to klientów detalicznych walicie.
Popatrz ile Ty zarabiasz a często zapominasz o paragonie dla klienta.
Jak czasem słyszę ile klient końcowy płaci za części a o ile lient z nami się targuje to ręce opadają

Odpowiedz

PH AP, 2 kwietnia 2020, 21:10 3 0

Ja mam nadzieję że to nieszczęście z którym zmaga się cała gospodarka wyplewi wszystkich co piszą o waleniu w rogi bo to nie piszą szanujace się warsztaty tylko biznesmeni z młotkiem w ręku co zamawiają kpl filtrów i mają otwarte 5 cenników i każdy filtr do jednego auta od innego sprzedawcy i taki i ich tekst że on dzieli tort u dostawców:-) Wasz czas nadchodzi nieublagalnie np. JPK, BDO itd. pętla się zaciska garażowcom przez małe g :-) dużo zdrowia dla całej branży bo po każdej burzy wychodzi słońce.

Odpowiedz

Gość 2, 30 marca 2020, 13:02 1 0

Czy ktoś pomyślał o kierowcach którzy dostarczają części ? Kontakt z klientami oraz magazynierami. A kontakt magazynierów a grupą sprzedażową. Takich kontaktów nie da się uniknąć. Taki odział (filia) Bytom bazuje na kierowcach w wieku górniczo emerytalnych. To znaczy górnik emeryt. Potencjalnie grupa największego zachorowania. Zdrowia życzę im i załodze.

Odpowiedz

Sick, 30 marca 2020, 14:37 2 -1

Ludzi na Śląsku jest bardzo dużo.

Odpowiedz

Larix, 30 marca 2020, 15:45 12 -5

hahahah - wirus się rozkręca a w Harcie kończą kwarantanne :)))) No miszcze.
Co - okazało się że to nie tylko 2 tygodnie będzie i widmo bankructwa się pojawiło w Harcie???

Odpowiedz

Adrian, 30 marca 2020, 17:01 4 0

gratuluję znajomości praw ekonomii! brawo!

Odpowiedz

realista, 30 marca 2020, 15:56 2 0

ekonomia, ekonomia

Odpowiedz

Anonim, 30 marca 2020, 18:58 2 -1

Wzrasta epidemia teraz się otwiera wstrzymać jeszcze nie narażać ludzi będzie coraz gorzej

Odpowiedz

AAtoja, 30 marca 2020, 20:08 6 0

A nie tak dawno wszyscy chwaliliście Hart jaka to porządna, kochająca ludzi firma. A teraz?

Odpowiedz

Klient, 1 kwietnia 2020, 10:22 5 -2

Ja się wczoraj sam przekonałem, Hart szacun, widać że są wprowadzone zasady bezpieczeństwa, pozostali.... sprawdźcie sami.

Odpowiedz

rutor, 2 kwietnia 2020, 8:14 3 0

@Klient: sprawdziłem. praktykują to od co najmniej 2 tygodni

Odpowiedz

Pawel, 30 marca 2020, 20:16 5 -2

Stwierdzili , że to był głupi pomysł.
Tylko ,że teraz to sie wirus dopiero rozkręca i za chwile spec ustawa spowoduje zamknięcie firmy. I bedzie problem , bo ine hurtownie spokojnie działały przez te 2 tygodnie

Odpowiedz

Lolek, 30 marca 2020, 21:07 3 0

PO intensywnych przygotowaniach. Hahaha. Co to za przygotowania.

Odpowiedz

Bolek, 30 marca 2020, 22:00 2 0

Te "intensywne przygotowania" to nic innego jak ograniczanie kosztów firmy czyli... etapowe zmniejszanie kadry pracowniczej... tzw. "rzetelne wdrożenie procedur" itd. Szkoda

Odpowiedz

Reksio, 30 marca 2020, 22:51 3 0

Pewnie tak będzie jak się nie ma pomysłu na firmę. Płatne zwroty itd? Kto z konkurencji to zrobił? Czasy się zmieniają a konkurencja jest ostra. Co właściciel chciał pokazać ? Ze jak zamknie to wszyscy nie będą chcieli być gorsi i zrobią to samo ? Zmniejszanie kadry no chyba na własne życzenie. A tak nawiasem mówiąc jaką wartość ma praca patrząc na zdrowie a nawet życie?

Odpowiedz

Lucky, 30 marca 2020, 22:55 4 -2

Powiało grozą. NOWE ZASADY, mamy maseczki i rękawiczki hahaha

Odpowiedz

Wojtaz, 31 marca 2020, 13:41 5 0

Niestety, także redukcja zatrudnienia

Odpowiedz

Paweł, 31 marca 2020, 12:43 0 0

I gdzie są ci, którzy tak gratulowali szefowi Harta podjęcia super decyzji, że ma facet jaja, że dba o ludzi, że reszta ma ludzi gdzieś. Otwierają się w okresie największej pandemii, bo mieli zamknięte przez kwarantannę. Kasa, kasa, ludzi mają w dupie. Wszystkim, którzy im gratulowali gratuluję rozumu :)

Odpowiedz

ICccc, 31 marca 2020, 17:30 9 -4

Harciki myśleli, że wyznaczą ścieżkę i wszyscy pójdą za nimi (wstrzymując działalność), a oni jako pierwsi będą dumni, że inni ich naśladują. Tymczasem inni sprzedawali,a oni sie przyglądali :)
Z tym Hartem i ich pomysłami coś ostatnio jest nie tak. Coś wymyślą i nagle pomysł spala na panewce. Niech wezmą sobie to do serca, że konkurencja jest tak duża, że jak brakuje jednego gracza w tej całej układance to nic się nie zmienia i nikt można powiedzieć tego nie zauważa.

Odpowiedz

Covid19, 1 kwietnia 2020, 10:14 8 -9

Gdyby zamknięte zostało wszystko oprócz spożywki i aptek na 2 tygodnie a ludzie zostaliby w domach tak jak w Chinach to kto wie może już dzisiaj wszystko wracałoby do normy, ale Polak na to nie pozwoli kabza ponad życie. Dużo zdrowia życzę szary człowieczku zakochany po uszy w Carsie.

Odpowiedz

Patrzący szerzej, 1 kwietnia 2020, 10:42 7 -10

Popieram
Trzeba mieć jaja, żeby taką decyzję podjąć (Hart), pozostali schowali głowę w piasek. Bardzo podobały mi się te szumne listy zarządów, kierowanych nie tylko do klientów ale i do pracowników, o bezpieczeństwie, potrzebie utrzymywania handlu itd., tylko kto na co dzień narażał się na ryzyko zachorowania - pracownicy, a kto był tak naprawdę przygotowany na to co się wokół działo... Warto się nad tym zastanowić.

Odpowiedz

fifi, 2 kwietnia 2020, 22:44 0 0

Super że mieli jaja i znowu się otwierają. Szkoda że już nie dbają o pracowników i klientów. Ktoś chyba nie przemyślał decyzji.

Odpowiedz

Atom, 1 kwietnia 2020, 14:52 3 -2

Pracujesz jeszcze???

Odpowiedz

Branżowy, 1 kwietnia 2020, 20:27 0 0

Gdybyscie mieli większość pracowników na własnych działalnościach to też byście tak zrobili - nie mam zarobku , ale i nic nie trace , a w tym czasie taki IC skraca godziny pracy , redukuje obsługę i wysyła dziwne ankiety w jakie dni tygodnia najlepiej pracowałoby się warsztatom.

Odpowiedz

Krakus, 2 kwietnia 2020, 10:06 0 0

Spadek ilości klientów wymaga pilnowania kosztów warsztatu, więc ograniczenie godzin pracy warsztatu, pozwoli na zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych i temu miały służyć ankiety IC i Motofocusa. Policz obie ile możesz zaoszczędzić wydłużając weekend i zaczynając pracę od wtorku. Jak wszyscy by tak zrobili to klienci przyzwyczaili by się do takich a nie innych dni pracy warsztatu w czasie pandemii.

Odpowiedz

stefano, 3 kwietnia 2020, 17:59 8 0

po przerwie wrócili z załogą okrojoną o połowę, ludzie poszli na bruk, a ponoć ludzie to największy kapitał

Odpowiedz

Obserwator, 4 kwietnia 2020, 8:12 0 0

Naprawdę takie cięcia? Przecież problem ze spadkiem obrotów dopiero się rozpoczął i od razu tak duże redukcje - nie najlepiej to świadczy o kondycji firmy.

Odpowiedz

Adrian, 4 kwietnia 2020, 15:13 0 0

gratuluje znajomości praw ekonomii!! Brawo!

Odpowiedz

Mechanik, 5 kwietnia 2020, 14:31 1 0

I tu jest prawda hart bazowal na transporcie zewnętrznym i te firmy dostały po dupie to że zwolnili ludzi A teraz tworzą coś co przypomina trasę bo ciężko nazwać to dostawa systematyczną. Może i dobrze zrobili zamykając ale czy tak się traktuje swoich klientów firmy z którymi się współpracuje dostawcy to firmy zewnętrzne w których też ktoś pracował A teraz szuka pracy. Bo hart wrócił na rynek A cała resztę miał w d*** nie jest świadomy że firmę tworzą ludzie z którymi się spotykamy i których znamy. Rozumiem otwieram i działamy tak jak dalej A nie okrojonym składzie tak się robić nie powinno

Odpowiedz

hartowiec, 6 kwietnia 2020, 8:25 6 0

Zapomnieli dopisać, że swój powrót zaczęli od zwolnień pracowników na filiach.
Intensywnie przygotowania do wyłonienia "czarnych owiec", które trzeba pozwalniać a resztę mającą znajomości czy kierownika kuzyna lub szwagra to nie do ruszenia

Odpowiedz

To ja, 13 kwietnia 2020, 12:38 3 0

Zaraz się dowiemy ze redukują ilość magazynów. I dalej zwolnienia. Ala pH będą służyli do rozwożenia towaru za nędzne grosze. Tylko ze zaraz nie będzie komu wozić tego towaru bo jaki normalny klient będzie czekał na harta jak konkurencja przywiezie kilka razy dziennie towar i przejmie klienta. Wstyd i hańba. Ale mianują się ekonomistami. Zwalniani są ludzie na potęgę a tworzone jakieś śmieszne stanowiska pracy typu KONTROLA PH. Tylko jak chcą kontrolować? Czy PH szybko zawiózł towar do klienta? Myśle ze jak wszystko z wirusem się uspokoją to hart doczeka się ze towar będzie rozwoził kierownikami regionalnymi. Bo nikt normalny w harcie nie zostanie.

Odpowiedz

Parodia, 17 kwietnia 2020, 16:08 2 0

Ta hurtownia to jest żart, masa kierowców została zwolniona jak i pracowników harta, no ale czego się spodziewać po firmie gdzie kierowcy nie mogli korzystać z toalety na filii bo nie są pracownikami harta i musieli chodzić do firmy obok :)

Odpowiedz

KRAWIEC, 21 kwietnia 2020, 16:15 1 0

SĄ INNE HURTOWNIE JESZCZE NIE TYLKO HART PRZYJMĄ CIE Z OTWARTYMI RĘKOMA ...

Odpowiedz

Anonim, 4 maja 2020, 14:35 2 0

hasła typu"chroń swoje zdrowie" , "bezpieczna praca","zachowanie higieny i czystości"podparte zwolnieniami sprzątaczek i cofnięci pakietu medycznego pracownikom

Odpowiedz