Inter Cars pomaga warsztatom tworzyć strony internetowe

, 5 września 2019, 12:04

Nie od dziś wiadomo, że media społecznościowe i Internet to potężne narzędzia, które pozwalają w prosty sposób dotrzeć do potencjalnych klientów. Inter Cars przygotował serię szkoleń dla warsztatów, które chciałyby zaistnieć w sieci.

Według światowych badań widoczność warsztatu w przestrzeni Internetu to jeden z głównych czynników, który determinuje decyzję kierowcy o wyborze konkretnego serwisu. Liczba internautów w Polsce w styczniu 2019 roku to ponad 30 milionów użytkowników łączących się z siecią z komputerów stacjonarnych i ponad 50 milionów korzystających z urządzeń mobilnych (co oznacza, że niektórzy użytkownicy w Polsce posiadają i aktywnie korzystają z więcej niż jednego telefonu). Stale rosną przy tym statystyki wykorzystania kanałów Social Media, w powyższym badaniu z mediów społecznościowych regularnie korzystało blisko 47% polskiej populacji, tj. 18 milionów użytkowników. Niezmiennie od lat najpopularniejszymi stronami w przestrzeni polskiego Internetu są Google, YouTube i Facebook. To potężne serwisy, które odpowiednio wykorzystane, mogą przynieść ogromne korzyści przedsiębiorcom. Również właścicielom warsztatów samochodowych.

Inter Cars przygotował szereg rozwiązań, które zwiększą widoczność warsztatów w globalnej sieci. Są one dedykowane szczególnie warsztatom, którym zależy na tym, co klienci czytają o nich w Internecie oraz które chciałyby informacje o nich pojawiały się wysoko w wynikach wyszukiwania. Przedsięwzięcie Inter Cars to jedno z najważniejszych spotkań szkoleniowych organizowanych dla przedstawicieli warsztatów. Seria jednodniowych spotkań rozłożona została w czasie na wrzesień i październik w różnych regionach Polski, aby maksymalnie ułatwić dotarcie klientom z całego kraju.

Szkolenie przeprowadzane będzie w formie „piguły informacyjnej” z nagromadzeniem jak największej liczby danych, faktów i konkretnych przykładów do realizacji. Dzięki temu w każdej z lokalizacji odbędą się dwa spotkania (w godzinach rannych i popołudniowych), tak aby każdy jak najlepiej mógł dopasować się do najdogodniejszej dla niego pory.

TERMINY I LOKALIZACJE SZKOLEŃ INTER CARS I FASTTONY:

  • 25 września, Wrocław
  • 26 września, Szczecin
  • 1 października, Gdynia
  • 2 października, Czosnów
  • 3 października, Swarzędz
  • 10 października, Łomża
  • 11 października, Siedlce
  • 21 października, Katowice
  • 22 października, Rzeszów
  • 23 października, Czosnów

Szczegóły można znaleźć tutaj: https://intercars.com.pl/pl/osobowe/szkolenia/biznesowe/SZK-008174/

Inter Cars zdecydował się przyjąć dużą część opłat na swój rachunek, dzięki czemu koszt szkolenia w niektórych przypadkach obniżony został do 79 zł. Cena tego szkolenia bez dofinasowania oscyluje w granicy 1500-1800 zł.

Każde ze szkoleń będzie składało się z części teoretycznej i praktycznej popartej ćwiczeniami. Teoria to przede wszystkim odpowiedzi na najbardziej nurtujące właścicieli serwisów samochodowych pytania: Czy strona internetowa dobrze mówi o warsztacie? Jak zaczarować Facebooka, aby sam zaczął na nas pracować? Jak działać w środowisku Google, żeby zrobić, ale się przy tym nie narobić i wreszcie jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i w Google?

Po części teoretycznej przyjdzie czas na praktykę, podczas której pokazana zostanie szybka budowa responsywnej strony internetowej oraz instalacja na niej niezbędnych kodów śledzących i czatu. Użytkownicy na konkretnych przykładach nauczą się procesów automatyzacji kampanii na Facebooku, a także konfiguracji Google Ads z uczeniem maszynowym.

Bonusowo, wyłącznie dla uczestników tego szkolenia, przewidziano dodatkowy panel, w którym udzielone zostaną odpowiedzi na szereg frapujących pytań, z którymi często mierzyć muszą się właściciele serwisów i pracownicy biur obsługi klienta: Co zrobić, by ludzie polubili nas w sieci i pokazywali to znajomym (ćwiczenia z tworzenia postów na Facebooka)? Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, żeby sprzedać mu to, czego potrzebujemy? Jak odpowiadać na pochwały w Internecie i jak radzić sobie z hejtem w sieci?

PEŁNA AGENDA SZKOLENIA:

Grupa poranna:
9:00 – rejestracja uczestników i powitanie,
9:15 – blok szkoleniowy

Teoria:

  • Czy Twoja strona internetowa mówi o Tobie dobrze?
  • Jak zaczarować Facebooka by pracował dla Ciebie?
  • Google, jak to zrobić i się nie narobić?
  • Jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i Google?

Praktyka:

  • Budowa strony www (1. etap);
  • Instalacja na stronie kodów śledzących i czatu.

11:00 – przerwa kawowa,
11:20 – blok szkoleniowy

Praktyka:

  • Automatyzacja kampanii na Facebooku;
  • Konfiguracja Google Ads z uczeniem maszynowym.

Bonus:

  • Co zrobić, by ludzie Was kochali i to pokazywali? (ćwiczenia z tworzenia postów);
  • Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, by mu sprzedać mu więcej?
  • Jak odpowiadać na hejt i pochwały?

13:00 – wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia.

Grupa popołudniowa:
14:00 – rejestracja uczestników i powitanie,
14:15 – blok szkoleniowy

Teoria:

  • Czy Twoja strona internetowa mówi o Tobie dobrze?
  • Jak zaczarować Facebooka by pracował dla Ciebie?
  • Google, jak to zrobić i się nie narobić?
  • Jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i Google?

Praktyka: 

  • Budowa strony www (1. etap);
  • Instalacja na stronie kodów śledzących i czatu.

15:45 – przerwa kawowa,
16:00 – blok szkoleniowy

Praktyka:

  • Automatyzacja kampanii na Facebooku;
  • Konfiguracja Google Ads z uczeniem maszynowym.

Bonus:

  • Co zrobić, by ludzie Was kochali i to pokazywali? (ćwiczenia z tworzenia postów);
  • Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, by mu sprzedać mu więcej?
  • Jak odpowiadać na hejt i pochwały?

18:00 – wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia.

Więcej informacji na temat szkolenia uzyskasz u swojego Przedstawiciela Handlowego.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

http://www.budujesklepyinternetowe.pl, 6 września 2019, 8:21 0 -1

1800 zł za szkolenie z budowy strony internetowej, ludzie ...... mechanik ma naprawiac samochody a nie budować strony internetowe, za 1000 zł zleci budowe profesjonalnej strony internetowej zawodowcom i zostanie mu jeszcze 800 zl w kieszeni, robi to i tak tylko raz jaki to ma sens ?????

Poroniony pomysł. To tak jak by uczyć pacjenta jak wyleczyć samodzielnie raka .....

Odpowiedz

gringo, 6 września 2019, 8:56 2 0

Potrzeba autoreklamy była widać tak duża, że nie odnieśliście się do powyższego artykułu, ale jakiegoś innego. W tym tutaj szkolenia kosztują 79zł, nie 1800. Nie polegają na nauce tworzenia stron, ale na ogólnej orientacji w szeroko pojętych mediach internetowych, radzenia sobie z patologicznymi zjawiskami takimi hejterskie komentarze i jak można wnioskować, z kreowania pozytywnego wizerunku itp. I są kierowane do przedsiębiorców, właścicieli serwisów samochodowych, niekoniecznie mechaników.

Odpowiedz