Czy Twój warsztat obsługuje pojazdy hybrydowe? Ankieta.

Witold Hańczka, 13 lutego 2018, 7:20

Pojazdy hybrydowe to już nie przyszłość, a teraźniejszość motoryzacji. Tego typu samochody coraz łatwiej spotkać na naszych ulicach – są coraz chętniej wybierane w salonach sprzedaży oraz sprowadzane z zagranicy. Czy polskie warsztaty są gotowe na ekspansję hybryd?

Zachęcamy do wzięcia udziału w naszej ankiecie. Podzielimy się z Państwem jej wynikami. Zapraszamy także do pozostawiania komentarzy pod artykułem.

Naprawy pojazdów hybrydowych - ankieta

Jakie samochody obsługiwane są w Twoim warsztacie? (możliwe kilka odpowiedzi) *

Jaki zakres czynności wykonujecie w samochodach o napędzie hybrydowym/elektrycznym? (możliwe kilka odpowiedzi) *

Czy w warsztacie jest zatrudniona lub warsztat współpracuje z osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV (wysoko napięciowe)? *

Czy warsztat wyposażony jest w stację do klimatyzacji, która może służyć do obsługi samochodów hybrydowych / elektrycznych? *

Czy podejmujesz kroki przygotowujące firmę na przyszłe wyzwania dotyczące obsługi samochodów hybrydowych / elektrycznych? *

Czy w warsztacie dostępna jest odzież ochronna i sprzęt ochronny do pracy przy wysokim napięciu? *

Czy w warsztacie dostępne są urządzenia do badania i pomiarów wysokiego napięcia? *

Czy w warsztacie dostępny jest sprzęt do wydzielania/ogrodzenia stanowisk do pracy przy samochodach hybrydowych/elektrycznych? *

Czy posiadasz dostęp do dokumentacji i wytycznych producentów samochodów hybrydowych? *

Czy któryś z pracowników warsztatu przeszedł szkolenie z dziedziny pojazdów hybrydowych? *

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

handlowiec_z_karsu (13 lutego 2018, 18:09) ~ Kupowac sprzet,kupowac.

0 -1 Odpowiedź

diego (16 lutego 2018, 16:19) ~ Lepiej pracuj za biurkiem i odbieraj telefony bo warsztatowcy doniosą na ciebie że w internetach siedzisz :)

0 0 Odpowiedź

Andy (15 lutego 2018, 8:17) ~ Z naprawami nie będzie tak szybko Mam Priusa przebieg 160tys auto nie miało żadnej naprawy Przy 90tys wymienione zostały świece klocki jeszcze orginalne wymieniany tylko olej i filtry cały koszt obsługi jak na razie to poniżej 2 tys z częściami w Holandii w firmie kurierskiej Priusy w 4 lata przyjeżdżają 400 do 600 tys bez żadnych problemów

0 0 Odpowiedź

TEDI (15 lutego 2018, 10:14) ~ Ja w Holandii Das ist Moglich, słyszałem że nawet milion, tak że możesz się nie martwić, tak więc niema najmniejszego sensu szykować się do jakichkolwiek napraw totalnie bezawaryjnych toyot. Zastanawiam się dlaczego jakakolwiek toyota, czy to kupiona w Polsce, czy sprowadzona po przebiegu 160tys. to jest wrak. Kupujcie tylko toyoty których spaliny zostały zakwalifikowane przez WHO do inhalacji w sanatoriach

0 -1 Odpowiedź

Nick Nick (15 lutego 2018, 12:56) ~ Będzie mniej napraw, ale więcej czynności serwisowych (chociaż te też rzadziej niż w normalnym samochodzie).

1 0 Odpowiedź

MIŁY (16 lutego 2018, 16:17) ~ wnioskuje po nicku ze ONLY TEDEI :)

0 0 Odpowiedź