Nowy reduktor LPG. Będzie pasował do aut z wtryskiem bezpośrednim i turbodoładowaniem.

3 października 2024, 12:38

AC S.A., producent systemów LPG marki STAG, rozszerza swoją ofertę o nowy reduktor R02 DPI. To kompaktowy model, zaprojektowany z myślą o samochodach z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem.

Nowy reduktor STAG

Wprowadzony przez STAG-a reduktor ma wykorzystywać zaawansowaną technologię dwumembranową, która zapewnia precyzyjne sterowanie ciśnieniem gazu, niezależnie od warunków pracy silnika.

R02 DPI to wszechstronny reduktor, który idealnie współpracuje z każdym sterownikiem STAG. Plusem mają być niewielkie wymiary, które umożliwią łatwy montaż nawet w ograniczonej przestrzeni pod maską. Reduktor jest w stanie obsłużyć silniki o mocy do 220 koni mechanicznych.

W silnikach turbodoładowanych podciśnienie może sięgać od -0,3 do 3 barów. R02 DPI inteligentnie dostosowuje ciśnienie wtrysku od 1 do 1,7 bara, w zależności od potrzeb silnika, co przekłada się na precyzyjne sterowanie wtryskiwaczami i wyższą wydajność bez ryzyka zapętlania.

Warto zauważyć, że R02 DPI nie jest zalecany do silników wolnossących.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!