Marelli nawiązało nowe partnerstwo. Celem jest stworzenie jeszcze lepszego systemu infotainment.

20 czerwca 2024, 12:09

Marelli w ramach rozwoju swojego kluczowego produktu w obszarze systemów informacyjno-rozrywkowych nawiązało współpracę z firmą specjalizującą się w dziedzinie technologii geolokalizacji. Jak będzie wyglądała współpraca?

fot. unsplash.com

Rozwój systemów infotainment

Platformy “Lean” firmy Marelli usprawniają projektowanie sprzętu i oprogramowania samochodowego, oferując wydajne i opłacalne rozwiązania. Kluczowym produktem jest kokpit LeanConnect, rozwiązanie sprzętowe, które łączy klaster, system informacyjno-rozrywkowy i telematykę w jednym produkcie. Dzięki wstępnej integracji Digital Cockpit SDK firmy TomTom, Marelli oferuje klientom w pełni konfigurowalne rozwiązanie, które obejmuje wiodącą w branży nawigację TomTom, informacje o ruchu drogowym i usługi EV.
Ponadto pakiet Digital Cockpit SDK firmy TomTom obejmuje najważniejsze aplikacje informacyjno-rozrywkowe, które są gotowe do użycia, w pełni opracowane i przetestowane. Jego modułowa struktura oraz narzędzia do personalizacji, zapewniają producentom samochodów, integratorom systemów, firmom zajmującym się tworzeniem oprogramowania oraz dostawcom treści, otwarte i bezpieczne środowisko. Dzięki temu rozwiązaniu można skupić się na tworzeniu oprogramowania i aplikacji zapewniających wyjątkowe wrażenia związane z marką.

 – W Marelli jesteśmy zaangażowani w opracowywanie technologii, która oddaje moc personalizacji w ręce producentów samochodów i właścicieli pojazdów – powiedział Nathanael Sladek, Vice President of Electronic Systems Strategy and Product Management, Marelli – Łącząc oprogramowanie TomTom oraz wiodącą w branży nawigację i technologię z naszą wiedzą specjalistyczną, możemy zaoferować klientom przystępne cenowo, kompletne i konfigurowalne rozwiązanie, które zaspokaja nowoczesne potrzeby motoryzacyjne, jednocześnie poprawiając wrażenia kierowców z jazdy.

 – Naszą wspólną wizją jest napędzanie innowacji oraz dostarczanie klientom i ich kierowcom jeszcze lepszych rozwiązań – powiedział Benoit Joly, Senior Vice President of Automotive Sales, TomTom – Wspólnie stawiamy czoła najpilniejszym wyzwaniom związanym z cyfrowym kokpitem i umożliwiamy producentom samochodów przekształcenie doświadczeń kierowców w bardziej wydajny, zrównoważony i wyjątkowy sposób.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!