Oferta układów kierowniczych i zawieszenia SKF obejmuje teraz wysokowydajny smar syntetyczny
Dzięki specjalistycznej wiedzy technicznej i wiodącej pozycji w zakresie elementów układu kierowniczego i układu zawieszenia, SKF Vehicle Aftermarket nadal rozszerza swoją ofertę, obejmującą ponad 5000 zestawów, również do pojazdów elektrycznych. Aby zapewnić bezpieczeństwo i długą żywotność, produkty są testowane, projektowane i zatwierdzane zgodnie ze standardami jakości OEM. Aby poprawić płynność i jakość prowadzenia, wykorzystaliśmy naszą wiedzę SKF Racing, wprowadzając nowy wysokowydajny smar syntetyczny do układów kierowniczych i zawieszenia.
Ten syntetyczny smar poprawia smarowanie przegubów zamontowanych w elementach układu kierowniczego i zawieszenia, zapewniając lepszy komfort jazdy. Zwiększony zakres temperatur pracy syntetycznego smaru SKF do układów kierowniczych i zawieszenia poprawia osiągi, zwłaszcza w niższych temperaturach, poprzez zmniejszenie efektu stick-slip. Dzięki nawet o 35 procent mniejszemu tarciu niż w przypadku standardowego smaru mineralnego, układ kierowniczy jest bardziej precyzyjny, a jazda płynniejsza, a ponadto ułatwia bezproblemowy montaż części. Ulepszony smar syntetyczny SKF wpływa na mniejsze zużycie części układu kierowniczego i zawieszenia, zapewniając większą trwałość i dłuższą żywotność.
Johannes Deeg, Product Line Manager for Steering and Suspension w SKF:
– Lepszy smar to zaleta, którą każdy może wykorzystać – tak jak użyłbyś wysokiej jakości oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia zamiast zwykłego oleju słonecznikowego.
Komentarze