Firma Brembo, lider w dziedzinie rozwoju i produkcji wysokiej klasy układów hamulcowych, wprowadziła niedawno zestaw Brembo Beyond EV Kit. Jest to zestaw dedykowany do samochodów elektrycznych i składa się ze specjalnie powlekanych tarcz oraz innowacyjnych klocków hamulcowych. Rozwiązania Brembo, bazujące na długiej tradycji i doświadczeniu na rynku oryginalnego wyposażenia, zostały zaprojektowane w celu zapewnienia jak najlepszych osiągów i najwyższego poziomu bezpieczeństwa poprzez zastosowanie innowacyjnych materiałów i technologii produkcji.
Zestaw Brembo Beyond EV Kit obejmuje tarcze EV i klocki hamulcowe EV, przygotowane dla najpopularniejszych modeli samochodów elektrycznych. Nowe produkty cechują się cichą pracą i są bardziej odporne na utlenianie, co przyczynia się do ich dłuższej żywotności i większej trwałości. Podwójna warstwa ochronna tarcz zapobiega korozji, nadając im połysk i estetyczny wygląd. Materiał cierny klocka niezawierający miedzi i galwanizowana płytka nośna zmniejszają powstawanie pyłu i hałasu podczas hamowania.
Kluczowe znaczenie podczas procesu projektowania miały trwałość i bezpieczeństwo. Hamowanie rekuperacyjne w samochodach elektrycznych pozwala zmniejszyć wykorzystanie klocków i tarcz. Jednak z upływem czasu może to prowadzić do większego gromadzenia się na nich rdzy, co wpływa na skuteczność układu i koszty serwisu. Celem Brembo było stworzenie zestawu hamulcowego, który generuje mniejszy hałas i jest odporny na korozję, a także minimalizuje opór resztkowy. Najnowsza oferta klocków i tarcz Brembo EV spełnia te warunki, dzięki innowacyjnym materiałom, najnowszej technologii i procesom stosowanym przy produkcji części na pierwszy montaż.
Układy hamulcowe odgrywają ważną rolę w kształtowaniu mobilności przyszłości, a firma Brembo, jako dostawca najlepszych rozwiązań, opracowuje nowoczesne i wysoko zaawansowane produkty, które poprawią dynamikę jazdy samochodów nowej generacji.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Normalny, 24 czerwca 2022, 12:15 2 0
Rzeczywiście większości artykułów w MF nie da się skomentować
Odpowiedz