Ze względu na zaawansowaną korozję pomiędzy tulejkami metalowo-gumowymi a śrubami mocującymi podczas demontażu tylnego wahacza zawieszania (febi nr 32582) mogą pojawić się poważne problemy. Bardzo często jedynym sposobem rozłączenia części jest przecięcie i zniszczenie śrub. W efekcie należy zastosować nowe śruby i nakrętki.
Jednakże w wielu przypadkach producenci oferują wahacz zawieszenia bez potrzebnych elementów montażowych.
febi oferuje rozwiązanie pozwalające przeprowadzić szybką i skuteczną naprawę. Wahacze zawieszenia w zestawach ProKit zawierających odpowiednie śruby i nakrętki (febi nr 37000). Ten kompletny zestaw naprawczy umożliwia przeprowadzenie profesjonalnej naprawy i eliminuje konieczność poszukiwania i zamawiania dodatkowych elementów.
Uwaga!
Po wymianie wahacza zawieszenia należy bezwzględnie przeprowadzić regulację kąta pochylenia koła przy użyciu śruby i podkładki mimośrodowej.
Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie: partsfinder.bilsteingroup.com
Komentarze