UFI Filters, rozszerza działalność poprzez wprowadzenie marek UFI i SOFIMA na listę dostawców Autodistribution International.
AD International to dystrybutor części i produktów na rynku aftermarket. Jest jedną z głównych sieci w całym sektorze. Grupa, z główną siedzibą w Brukseli, jest obecna w 49 krajach – w Europie, Afryce Północnej i Azji Środkowej – gdzie współpracuje z 24 partnerami, 600 dystrybutorami, 3 tys. punktów sprzedaży i siecią 10 tys. warsztatów.
Grupa UFI Filters znajdzie się w gronie ponad 40 dostawców jednej z najbardziej prestiżowych sieci w branży aftermarket, która generuje zyski o wartości 7,5 mld euro w sektorze samochodów osobowych i pojazdów heavy duty.
Głównymi atutami pozwalającymi Grupie UFI Filters dołączyć do ADI są: obecność w sektorze OE z ponad 250 produktami pod wspólnymi markami z czołowymi producentami samochodów, innowacje technologiczne z 200 międzynarodowymi patentami, wysoki poziom sieci dystrybucji marek UFI i SOFIMA w Europie i poza nią, a także dalszy potencjał rozwoju działalności w skali globalnej. Partnerstwo z AD International pozwoli UFI zwiększyć udział w rynku i obroty marek UFI i SOFIMA również poza Europą, a na najbliższe lata prognozowany jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
Komentarze