Nissens Automotive rozszerzył ofertę turbosprężarek o elektrycznie sterowane turbosprężarki z kierownicami spalin o zmiennej geometrii, przeznaczone do popularnych na rynku modeli pojazdów. W tego typu konstrukcjach jednostka sterująca silnika pojazdu (ECU) oblicza wymagane położenie łopatek kierownicy turbiny dla żądanego obciążenia silnika i przesyła wartość do elektronicznego siłownika turbosprężarki.
Elektroniczny siłownik ze zintegrowanym czujnikiem położenia ustawia łopatki kierownicy w żądanym położeniu. Takie rozwiązanie zapewnia bardzo dokładne, płynne i szybkie sterowanie mechanizmem kierownicy turbosprężarki, a poprzez to szybką reakcję turbosprężarki.
Zalety elektrycznego sterowania turbosprężarki
- szybkie sterowanie, w pełni dopasowane do danych potrzeb silnika
- płynna regulacja położenia łopatek
- brak zależności od układu podciśnienia w pojeździe
- większe możliwości diagnostyczne.
Aktualna oferta turbosprężarek Nissens, to 157 turbosprężarek pokrywające ponad 1.500 numerów OE. Wszystkie turbosprężarki Nissens są produktami First Fit, co oznacza, że są dostarczane w opakowaniu w komplecie z uszczelkami oraz olejem do pierwszego uruchomienia turbo. Więcej informacji na stronie: www.nissens.com
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Super Gość, 1 kwietnia 2021, 8:13 1 0
Widać, że rozwijają oferte. Brawo!
Odpowiedz
M.B., 1 kwietnia 2021, 8:17 2 0
wreszcie ktoś to ma i pokazuje
Odpowiedz
Jesteśmy, 1 kwietnia 2021, 13:55 1 0
Elektryczne rzadko się zacinają
Odpowiedz