Firma MS Motorservice rozszerzyła asortyment produktów o 13 kolektorów wlotowych z regulacją klapową. O ile do tej pory w razie usterki konieczna była wymiana całego modułu, od zaraz dostępny jest sam kolektor dolotowy jako oddzielna część zamienna.
Częstą przyczyną uszkodzenia kolektora dolotowego są klapy zanieczyszczone nagarem lub z wybitym łożyskowaniem. Elementy wyposażenia, takie jak moduły napędowe czy zawory elektromagnetyczne, są jednak często nadal sprawne. Nowe kolektory dolotowe Motorservice umożliwiają teraz wymianę tylko uszkodzonego elementu, a pozostałe części mogą być nadal wykorzystywane.
Do niektórych kolektorów dolotowych Motorservice oferuje ponadto jako części zamienne także odpowiednie elementy wyposażenia takie jak elektryczne moduły napędowe. Zapewnia to niższe koszty naprawy. Produkty te stanowią również celową alternatywę z punktu widzenia ekologii. Kolektory dolotowe z tworzywa sztucznego zostały opracowane zgodnie ze specyfikacjami producentów oryginalnego wyposażenia i uzupełniają gamę produktów z magnezu i aluminium.
Jako organizacja zajmująca się dystrybucją w ramach działalności Rheinmetall Automotive na rynku wtórnym, grupa Motorservice sprowadza dużą część swojej oferty bezpośrednio z rodzimego koncernu, do którego należą m.in. spółki zależne Kolbenschmidt i Pierburg.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Maksiu, 18 stycznia 2021, 9:00 4 0
SKV wprowadził 3 miesiące temu trochę się spóźniliście...
Odpowiedz
EdwinWaligóra, 18 stycznia 2021, 14:50 2 -5
Zapomiałeś dodać, że SKV to pierwszy montaż a MS-Pierburg to tani chiniol ze słomianej chatki.
Odpowiedz
Maksiu, 20 stycznia 2021, 15:43 7 0
a czasem MS - Pierburg to nie chinol
Odpowiedz