Inter Cars wspólnie z Partnerami przygotował kolejną odsłonę akcji #pomagamypomagać. Już niedługo 8,5 tysiąca warsztatów otrzyma paczki, które pomogą im chronić zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników oraz klientów.
W pierwszej odsłonie akcji, oprócz pakietów ochronnych dla 10 tysięcy warsztatów, Inter Cars przygotował dla klientów dodatkowe narzędzia, które miały za zadanie pomóc właścicielom warsztatów i mechanikom w trudnym czasie pandemii. Były to m.in. treści marketingowe, mające zachęcić kierowców do wizyty w warsztacie, a także bezpłatne webinaria, poszerzające wiedzę.
– #pomagamypomagać, którego inicjatorem był Inter Cars w czasie pierwszego lock down w Polsce to program długofalowy – wyjaśnia Joanna Król, Zastępca Dyrektora ds. PR i Komunikacji Międzynarodowej w Inter Cars. – Jego celem jest pomoc branży warsztatowej na wielu płaszczyznach w najtrudniejszych momentach funkcjonowania. Dziś wiele zawodów nie jest w stanie ograniczyć się do pracy zdalnej, samochód wciąż jest niezbędnym środkiem transportu gwarantującym izolację i bezpieczeństwo. Naszym zadaniem jest tak przygotować serwisy samochodowe, aby w pełni mogły świadczyć usługi dla konsumentów i wszystkich firm korzystających z pojazdów przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Program ten łączy ze sobą kilka podmiotów: właścicieli warsztatów i mechaników oraz producentów części samochodowych pod auspicjami Inter Cars, a jego finalnym ogniwem są kierowcy, dla których korzystanie z samochodów jest koniecznością. Dzięki zaangażowaniu dostawców, jesteśmy w stanie pomagać warsztatom na wielką skalę i szybko reagować, w pierwszej edycji pomoc trafiła aż do 10 tysięcy warsztatów, w drugiej edycji pakiety trafią do 8,5 tysiąca serwisów. Jesteśmy także niezmiernie dumni, że również po stronie pracowników i otoczenia Inter Cars jest pełne poparcie i zrozumienie dla tego przedsięwzięcia. Wszyscy czujemy, że pracujemy w słusznej sprawie, a dzięki temu, że posiadamy bogaty wachlarz narzędzi do komunikacji, docieramy zarówno do samych serwisów, jak również ich klientów. Z tego miejsca chciałabym również podziękować wszystkim mediom branżowym, którzy również przyczynili się do nagłośnienia tej szlachetnej inicjatywy. Wspólnie uda nam się przetrwać ten trudny dla wszystkich czas – dodaje Joanna Król.
W drugą odsłonę akcji zaangażowały się takie firmy jak: ATE, Bosch, Brembo, Castrol, Corteco, Exide, Filtron, Hella, Nissens, Osram oraz Varta.
Pierwsze pakiety dotrą do warsztatów w najbliższych dniach. W najbliższej przyszłości Inter Cars wspólnie z dostawcami będzie informował o kolejnych działaniach związanych z akcją.
Komentarze