Cel strategiczny Inter Cars: podnoszenie rentowności

6 czerwca 2019, 11:12

Inter Cars ujawnił wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2019 roku. Zanotowano wzrosty, ale władze spółki zapowiadają kolejne działania, mające wpłynąć na jeszcze lepszy rezultat finansowy.

W pierwszym kwartale 2019 roku Grupa Inter Cars odnotowała 21,1% wzrost skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem 2018 roku. Przychody spółki za ten okres wyniosły 1,998 mld zł, a skonsolidowany zysk netto liczył 50,479 mln zł., co oznacza wzrost o 16,6%.

– Zdaniem zarządu spółki, dynamiki przychodów za pierwsze trzy miesiące 2019 roku są trochę zawyżone, gdyż w ubiegłym roku zima była długa i dopiero kwiecień przyniósł większą zwyżkę przychodów. W związku z tym nasze wyniki sprzedażowe należy analizować w dłuższym okresie czasu uśredniając dynamiki, ponadto należy brać pod uwagę faktyczną liczbę dni roboczych w danym miesiącu – mówi Piotr Zamora, Członek Zarządu Inter Cars SA.

W całym 2019 roku spółka spodziewa się dynamiki w przedziale 10-15 proc.

Według Zarządu Grupy Inter Cars, 2019 będzie rokiem, w którym spółka planuje koncentrację na rozwoju i optymalizacji swoich projektów o największej stopie zwrotu i dalsze wzmacnianie ich rentowności.

Działania nakierowane na poprawę rentowności będą dotyczyć przede wszystkim 3 obszarów:

  • logistyki
  • zarządzania magazynem
  • płac

Pełną prezentacje podsumowującą pierwsze trzy miesiące 2019 roku znaleźć można poniżej:

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Branza moto od 1998, 6 czerwca 2019, 11:44 3 0

Nr 2 w Europie. Gratulacje !!!

Odpowiedz

Kicker, 6 czerwca 2019, 22:07 13 -3

Poprawa rentownosci - czytaj: dalsze podnoszenie cen... najbardziej tych po cichu, w weekendy, albo jak zabiora klientow na wycieczke to wtedy przytna im te 2 -3 oczka... Co do reszty.... jako klient widze to tak: poprawa rentownosci logisytki = mniej dowozow i to juz sie dzieje, poprawa rentownosci magazynu = mniej towaru na polce i to tez juz da sie wyczuc.... widac ze na mojej filii nie ma nawet chodliwych towarow a w centrum ich sa i to ponad 10 sztuk.... a konkurencja ma i to czesto nawet na miejscu... Mysle ze wiekszosc ma tak jak Ja... kupuje bo jest tam wygodnie i szeroki asort... reszta niestety na nie

Odpowiedz

PS1980, 7 czerwca 2019, 9:31 2 -9

Obrażony na IC czy pracownik konkurencji ?? . Wygląda mi to na skowyt obrażonego klienta co to nie kupił w IC filtra na nr kolegi :)
Pozdrawiam.

Odpowiedz

Bogdan, 7 czerwca 2019, 23:58 9 -1

Wygląda mi to na skowyt pracownika IC - co przeczytał negatywny komentarz. A że łby mają wysoko- skowyt slyszalny

Odpowiedz

Marek, 10 czerwca 2019, 12:57 3 0

Robić w internecie wodę z mózgu to prosta sprawa i nieskomplikowana! Nie wymaga inwestycji pieniężnych! Kicker piszesz, że " poprawa rentownosci logisytki = mniej dowozow i to juz sie dzieje, poprawa rentownosci magazynu = mniej towaru na polce i to tez juz da sie wyczuc.... widac ze na mojej filii nie ma nawet chodliwych towarow ". A na koniec "Ja... kupuje bo jest tam wygodnie i szeroki asort... " - JEDNO ZAPRZECZA DRUGIEMU??? Chciałeś zaistnieć w necie??? ;)))))

Odpowiedz

Vader, 11 czerwca 2019, 8:39 2 0

Marek, wg mnie kicerowi chodziło chyba o to jak wszsytkim ... narzekają ale kupują, co by nie mówić katalog jest po prostu wygodny, a to że w jednym miejscu kupisz lampę, oponę i klocki to dlatego warsztatom jest po prostu wygodnie, dlatego kupują godząc się na wyższą cenę... faktem jest że na filiach mniej towaru... to widać i słychać nawet od pracowników IC

Odpowiedz

jerry, 7 czerwca 2019, 9:29 3 -1

Sukces jak w każdej korpo zbudowany na najsłabszych - sprzedawcach i przedstawicielach.

Odpowiedz

ps1980, 7 czerwca 2019, 9:40 1 -7

Jerry boli Cię to, że mała firma w której zapewne pracujesz ledwo spina koniec z końcem i nie ma na wypłaty ?? Korpo jak piszesz kładzie bardzo duży nacisk na szkolenie personelu. Tu pracownik (sprzedawca i ph, magazynier, kasjer kasjerka) są najważniejsi bo to wykwalifikowani ludzie którzy nie martwią się czy 10 będzie kasa na koncie tworzą firmę. A nie Jerry który użala się nad swoim losem.
Pozdrawiam

Odpowiedz

Anonim, 8 czerwca 2019, 17:26 2 0

Z tego co tu napisane to widać, że zarząd IC właśnie zaczyna się martwić czy będą mieli kasę na 10 jak tak dalej będzie szło. Zysk na czysto mają 2,5%, więc nie wiadomo kto tak naprawdę spina ledwo koniec z końcem.

Odpowiedz

AaA-IC, 8 czerwca 2019, 21:07 1 0

IC w moim regionie mocno się panoszy, działa jeszcze coś jak "magia IC" - niektórzy są zakochani w tej firmie, nawet jak ich struga na cenach :)

Odpowiedz

stig, 10 czerwca 2019, 9:16 4 -2

Zgadza się. Fenomen absolutnie niezrozumiały. Niestety IC nie ma nawet startu cenowego z konkurencją, a i tak się kula. Ktoś dobrze poinformowany mówił, ze zostali z nimi tylko klienci związani umowami i niedzielni "wymieniacze".

Odpowiedz

dwarf, 10 czerwca 2019, 20:38 0 0

Bardzo mało wiesz, nie ma startu? "pałowanie" cenowe nazywasz startem cenowym? Każdy chce zarobić i tyle. Na tyle narzędzi które ma Cars i udogodnień dla klientów niestety ale ktoś musi zapłacić. Jeden mechanik będzie płakał a drugi przerzuci cene na klienta końcowego i sorki ale jak chcesz ieć towar na już a nawet na niektórych filiach na za 10 minut, niestety ale to kosztuje. A ten twój informator to chyba w pracy pije:( I tak uprzedzam twoje pytanie pracuje w IC:) ale bardzo chętnie podyskutuje z tobą:)

Odpowiedz

Vader, 11 czerwca 2019, 8:37 1 0

Cześć, ja chętnie z Tobą podyskutuje jako warsztat, gdzie IC ma te narzędzia o których mówisz.... przepraszam ale ja prócz szerokiej oferty... innych nie widzę, odpowiadając, jestem klientem IC, chyba nawet dobrym... ale tak jak ktoś napisał wyżej... kupuję bo mają szeroko i jest mi wygodnie....coraz więcej niestety albo stety przerzucam do AP, Motorola czy Elitu choć z tym ostatnim chyba najgorzej.... tak czy inaczej, podaj te wartości dodane... chętnie opowiem jak to wygląda od strony warsztatu

Odpowiedz

dwarf, 11 czerwca 2019, 18:45 1 -2

Ja przedstawiam jak to wygląda u mnie na terenie. Woj. Łódzkie. Jeśli masz jakieś uwagi to może warto zgłosić komuś wyżej problem że coś nie działa. Współpraca polega na dialogu, może handlowiec jest świeży i nie bardzo wie jak ci pomóc. Może warto porozmawiać z Dyrektorem placówki ? Ja mogę policzyć na palcach jednej ręki klientów nie zadowolonych a mam ich ponad setkę. Ale niestety wszędzie znajdzie się rodzynek któremu nie dogodzisz.

Odpowiedz

Vader, 11 czerwca 2019, 23:02 1 0

Pieknie piszesz, moze u Ciebie jest inaczej,.... ale poprosze juz konkrety " tyle narzędzi i udogodnień" zabierzmy sie za to punkt po puncie moze ktos wyciagnie wnioski z tego i bedzie fantastico

Odpowiedz

dwarf, 12 czerwca 2019, 7:06 1 -2

ok,
Dostępność,ilość dowozów, dowozy na już(na niektórych filiach specjalne samochody), samochód zastępczy dla serwisu, odbiór odpadów, umowy bonusowe, korzystny leasing, i większość spraw załatwianych od ręki. Tak to wygląda u mnie.

Odpowiedz

Vader, 12 czerwca 2019, 14:05 1 -1

dostępność - Tak
ilość dowozów - NIE, IC ma u mnie 3 lub 4, przy pozostałych wypada blado...., w AP na zamówienia z Wawy mam czas do 13:30.. a tam mają regionalny
samochód zastepczy ? NIE , jestem przekonany ze ic nie placi za niego... daje ci mozliwosc tak jak kazda inna firma proponujaca najem dlugoterminowy
Odbiór odpadów- tak, nie wiem kto z tego korzysta ale ma to w ofercie, niestety 3 pytania podstawowe i kazdy handlowiec rozklada rece
- umowy bonusowe ? NIE - pokaz mi kogos kto takich umow nie ma... i to jeszcze przy nizszych cenach
leasingi - to w ofercie ma juz kazdy, pozatym sam mozesz isc do pekao czy kazdego innego,
Z tym od reki..... tutaj chyba bym byl ostrozny....

Odpowiedz

dwarf, 12 czerwca 2019, 20:10 4 -2

Widzę że do wszystkiego podchodzisz ostrożnie. Czytając wszystko co napisałeś masz problem z handlowcem....niestety. Nie wiesz ile masz nawet dowozów to pewnie nie twoja wina, jak zamówisz do 11 masz towar na miejscu o 16 z największego magazynu w Polsce, samochód zastępczy, widzę że oferty nie przeglądałeś , może nawet nie wiedziałeś o tym, ale przez to ze mamy podpisaną umowę z Leaseplanem czy Arvalem , przez IC jest dużo taniej niż byś sam chciał samochód ogarnąć. Bioservice, jak sam widzisz Handlowiec nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania. a wystarczy na stronie Bioservice przeczytać podstawową informacje i już wszystko wiesz.Każdy proponując umowę proponuje wyposażenie warsztatowe w Detalu! na co żaden klient nie zwraca uwagi. Jakość wyposażenia też pozostawia wiele do życzenia.Płacą od brandów własnych typu Maxgear albo inne wertille.Nie znam klienta który ogarnął sobie leasing z konkurencji. Daj mi ofertę leasingową z konkurencji a przebije ją na głowę. I z pełną odpowiedzialnością mówię od ręki. Dlaczego? bo jestem świadomy że załatwiając ci coś od ręki wiem że zdobędę twoje zaufanie:) To działa w dwie strony i tak to działa na moim terenie. Pozdrawiam:)

Odpowiedz

dwarf, 12 czerwca 2019, 20:28 1 -4

chciałbym jeszcze podyskutować z kimś kto pod każdym moim postem daje "łapkę w dół" pewnie jesteś nieszczęśliwym handlowcem konkurencji który odbija się od Carsowych klientów jak od ściany:)

Odpowiedz

Vader, 13 czerwca 2019, 11:08 0 -1

Auto zastepcze - NIE, wejdz na strone Leasplanu.... zobacz.
Umowy, urzadzenia mozesz negocjowac jak u was tak i u wszsytkich. Co do jakości wyposażenia... wg mnie mocno krzywdzące stwierdzenie... inny maja równie dobre... pewnie z tej samej fabryki co profitol czy toptul..., pomijam fakt ze zeby zamowic klucz denamometryczny trzeba zadzwonic na filie bo kazdy ma detal... u innych masz swoja cene, klikasz i zamawiasz. Czy inni placa od marek wlasnych, to zalezy od fimry i tak i nie... co nie zmienia faktu ze total wychodzi na to samo,ale przy nizszym koszcie zakupu
Co do leasingu, robie sam i wtedy ide do dystrybutora negocjowac cene.. wtedy wiem ze nie ma zadnych kosztow po ich stronie ktorych nie widze

Odpowiedz

dwarf, 13 czerwca 2019, 19:38 0 -1

no widze na leaseplan na dzień dobry 36 miesięcy umowa. w IC masz na 2 lata. wychodzi delikatnie drożej ale rok krócej uwązania. Wyposażenie? Jeśli wyposażenie to tylko wózki ile firm wózków ma konkurencja? Sonic,Sealey,Toptul,Hans,Hazet. Można kupić coś budżetowego albo bardzo porządnego. Jeśli masz detal na kluczu dynamometrycznym to nie masz pakietu ustawionego. Moim zdaniem telefon nic nie kosztuje a można zrobić lepszą cenę niż z cennika. Kwestia chęci. Tak prawda klikasz zamawiasz i 50 % marży zarabiają na wyposażeniu. Ale Ciebie to nie boli bo na kluczach Maxów i innych wynalazków jest detal 200 a dla ciebie 160. Pomijam fakt że dużo lepszy produkt kupujesz np. za 130 (po telefonie). Jeśli mówisz o ogóle to może i wyjdzie taniej jak robisz zakupy na poziomie 5 tys miesięcznie w częściach. Jak jesteś dużym serwisem bonus nie wynosi 3 tys na rok tylko np. 15 tysięcy, o czym też możesz nie wiedzieć.Leasing powtarzam, zrób ofertę a ją przebije :) o jakich kosztach mówisz?

Odpowiedz

Vader, 13 czerwca 2019, 20:11 0 0

kolego super handlowcu... jak każdy w IC co innego mówisz a co innego jest... oferta z leasplanu w IC to teraz 36 mc :) na krócej nie wezmiesz.... hehe Norma....sprawdz jutro i mi potwierdz... bo chyba coś przeoczyłeś w natłoku maili.
Co do cen... no wlasnie zadzwon to zrobimy cene.... zadzwon to poprawimy, zrobcie to bede kupowal i koniec jak u wszytkich

Odpowiedz

dwarf, 13 czerwca 2019, 22:05 0 0

tak leaseplan rzeczywiście zmienil ofertę. Co do reszty nie masz racji. Ale niestety nie każdemu się dogodzi.

Odpowiedz

chłodnym okiem, 16 czerwca 2019, 17:36 4 0

Chłodnym okiem, prowadzę serwis pod Warszawą z czterema stanowiskami. Jest IC, AP, dowozi IT, Elit Hart, ale w IC kupuję sporadyczne dlaczego bo oferta jest najgorsza. Marki premium typu INA LUK SACHS BOSCH TRW, PIERBURG kupię u innych taniej, a czasem ściągam z Polski. Marki średnie półki filtry, hamulce, można u innych wybrać bardzo szeroko, z własnych marek 4maxa nie tykam, podobnie jak maxgeara. Co do udogodnień to takie rzeczy jak dodatki, bonusy, dostawy, karty, wycieczki ma w tej chwili każda firma, a leasingu nie potrzebuje każdy warsztat co chwila, a jeżeli właściciel nie potrafi ogarnąć takich podstawowych spraw jak odpady, księgowość i inne papiery to niech się nie bierze za biznes, bo za jakiś czas okaże się że jest wyrobnikiem we własnej firmie pracując na innych. Z IC przyjeżdżają do nas co jakiś czas i rozmowa właśnie na takie sprawy schodzi, zrobimy jakiś leasing, albo umowę podpiszmy to będziesz miał same plusy i narzędzia dostaniesz itp. Tłumacze im cierpliwie spójrz przez szybę na serwis czy mi czegoś brakuje jak zrobicie dobrą ofertę to będziemy kupować, bo tak mamy bez zobowiązań u innych i pokazuję pierwszą lepszą specyfikację z naprawy gdzie różnica w cenie na 6 referencjach to 50 pln. Przelicz 150 napraw w miesiącu razy 50 i będziesz wiedział o czym mówimy. Niestety obecnie IC jest dla kanalarzy i detalistów.

Odpowiedz

Vader, 17 czerwca 2019, 1:07 0 0

Zgadzam sie w 100%.... dodam do tego galopujace ceny, dzisiaj jest handlowiec, za tydzien tego co zrobil juz nie ma... i tak jest od dawna, robisz wycene dla klienta, umawiasz za miesiac... wysylasz zamowienie a tam 150 drozej...
Co do rozmow z handlowcem, pierwsze co mowi... Daj ceny konkurencji to zrobimy... ale wiesz nie taniej... kolego zrob to kupie jak bedzie dobrze...

Odpowiedz

Adam Wrocław, 13 czerwca 2019, 8:12 3 0

Bzdura, wystarczy popatrzeć na za ile sprzedają na swojej niemieckiej stronce motointegr….de. Kilka lat współpracy a teraz wychodzi na to że byle detalista może taniej kupić na necie. W D mam taka współprace i ich szukanie rentowności.

Odpowiedz

Arek, 13 czerwca 2019, 19:19 1 0

Przestań kupować a nie biadolić.

Odpowiedz

dwarf, 13 czerwca 2019, 19:41 0 -1

Daj konkrety.

Odpowiedz

Mistrz, 20 listopada 2019, 23:22 0 0

Powiem że IC sprzedają w detalu prawie jak sklepom którzy biorą dużo. Np. Klient z ulicy kupuje np.opony po cenie 165zl szt A ja patrzę w programie 158zl zakup

Odpowiedz

mechanik, 13 czerwca 2019, 8:58 1 -1

U mnie lecą w kulki za każdy dojazd liczą 12.50zł jak nie osiągniesz 1000zł w danym miesiącu ceny mają wyższe niż konkurencja tagże nie wiem zkąd ten wzrost bierze się od innych bo mają taniej i przywożą za fri w IC to tylko jak już nie ma gdzie inndziej i jeszcze na zaczarowany numer kupi se każdy

Odpowiedz

dwarf, 13 czerwca 2019, 19:47 2 0

jeśli nie potrafisz zrobić zakupów powyżej 1000zł netto to czego się spodziewasz? Postaw się w sytuacji klienta IC który zamawia bardzo dużo i musi czekać na towar 40 minut, bo Mirek niedzielny klient zamówił uszczelkę za 10 zł. Zadzwoń do IC umów się z handlowcem niech ci dopasuje ceny do konkurencji i zacznij zamawiać. Jeśli jesteś warsztatem i masz ludzi na utrzymaniu i lokal to myślę że w częściach 1000zł to w 2 dni powinieneś zostawiać.

Odpowiedz

tomek, 17 czerwca 2019, 14:14 1 0

ale dodatkowa opłata jest wprowadzona z tego powodu że ph zjeździł wszystkie okoliczne stodoły i się przestało opłacać jeździć z byle pierdołą do każdej szopy.

Odpowiedz

dwarf, 17 czerwca 2019, 19:51 1 0

ale oplata nie jest wprowadzona tylko dla szop.Jak to określasz. Tylko dla wszystkich. Poczekaj jeszcze troszkę i wszyscy zaczną wprowadzać dodatkowe opłaty. A to za transport ekstra, a to za zwroty, zaraz zarzucicie że IC jest takie niedobre bo reklamacji żadnych nie uznaje. Ale jak dochodzi do szkolenia z poprawnego montażu sprzęgieł to wszyscy krzycza" ale co oni na tym szkoleniu mi mogą pokazać, przecież ja wszystko wiem"

Odpowiedz

waldi, 18 czerwca 2019, 7:23 0 0

No może nie potrafie zrobić zakupów za 1000zł w IC na miesiąc ale towar dowozi też AUTO PARTNER GORDON MOTO HURT I INNI tym bardziej że w IC mają naidrożej na paru częściach z 50 dych to co ja nie umiem liczyć łachy mi nikt nie robi wszyscy wiedzą że w IC się kupuje to co inni nie mają nikt nie jest frajerem żeby buchać za części drożej bo to jest INTER CARS nie te czasy co 20 lat temu tylko byli jedni

Odpowiedz

WALDI, 18 czerwca 2019, 7:26 0 0

zapominasz że są jeszcze inni co mają taniej każdy umie liczyć swoją kase w IC się bieże to co inni nie mają

Odpowiedz

dwarf, 18 czerwca 2019, 20:00 0 0

nie kupuj. I dodatkowy koszt transportu nie będzie cie dotyczył i koniec.

Odpowiedz

WALDI, 22 czerwca 2019, 15:08 0 0

i właśnie przestałem kupować i koniec podejrzewam że nie tylko ja łaski BEZ jeszcze przyjdą na kolanach jak janusze z ulicy się skończą

Odpowiedz

Mistrz, 20 listopada 2019, 23:25 0 0

Też przestanę u nich kupować bo to jest męczące. Mówić i zwracać uwagę kierownikom że detal to detal A hurt to hurt. I pasowało by trzymać ceny dla detalu.

Odpowiedz

WALDI, 22 czerwca 2019, 15:11 0 0

Potrafie ale u innych co mają taniej niech se sprzedają dotacyjnym stodolarzom w szopach

Odpowiedz

Arek, 13 czerwca 2019, 19:18 2 0

Poprawa rentowności.....i trzeci obszar to płace.....super....co to oznacza wszyscy wiedzą.

Odpowiedz

Branza moto od 1998, 14 czerwca 2019, 10:14 0 -1

fala hejtu, wniosek bardzo prosty NIE KUPUJCIE W IC.

Odpowiedz

klient, 16 czerwca 2019, 21:43 1 0

IC wysokie ceny, kupuje wtedy jak nie ma nigdzie indziej. Częsta rotacja pracowników ( dużo tam się chyba nie zarabia) bardzo młodych nie do końca odpowiedzialnych. IC kojarzy mi się z firma do której mam brak zaufania ( tak to widzę po 18 latach). Katalog IC jeden z lepszych, ale nie bezbłędny. Też ma odczucie że towaru coraz mniej.

Odpowiedz

warsztat, 16 czerwca 2019, 21:52 1 0

Panowie z IC ciężko pracowaliście na taką ocenę przez wiele lat.

Odpowiedz

dwarf, 17 czerwca 2019, 19:53 1 -1

Zależy gdzie ucho przystawisz. Nie mierz wszystkich jedną miarą.

Odpowiedz

jestes-zwyciezca, 18 czerwca 2019, 13:29 3 0

Redukcja płac? To da się w tych hurtowniach jeszcze mniej zarabiać ?
Znana nam motoryzacja się kończy. Bańka w końcu pęknie. Migracja pracowników ogromna, czuć rosnące napięcie w branży. Temat rzeka, a i mnóstwo znaków że będzie tylko gorzej - nie sposób zamknąć to w kilku argumentach czy historyjkach. Ludzie z branży - nie korposzczury, dyrektory-wydmuszki , którzy recytatorsko potrafią tylko teoretyzować - widzą co się dzieje.
Ale to wróży tak oczekiwane zmiany zmiany zmiany! ;)

Odpowiedz

Anonim, 22 czerwca 2019, 17:19 1 0

Też z zaciekawieniem czekam co się wydarzy w najbliższym czasie, jednym z takich znaków jest to, że w centrum Polski pod Warszawą jeden z dystrybutorów rozwijający się jak co chwila podają w tempie dwucyfrowym oferuje kierowcy 1800 pln i co chwila szkoli się kolejny, bo odchodzą po tygodniu orki a czasem po dniu.

Odpowiedz

jestes-zwyciezca, 25 czerwca 2019, 16:58 1 0

To te 1800 dla kierowcy to iście Warszawskie warunki ; )
Śląsk dopiero rusza z takimi kwotami dla driverów. A rotacja - zgadza się, niemożliwie ogromna. Podobnie sprzedaż i ph. Odpowiedzialność i presja bardzo duże, a wiadomo jak jest. Nie zapłacona robota.

Odpowiedz

Nick. FeldonM, 18 czerwca 2019, 22:38 1 0

Ha ha i haha. Może z wyplatami coś trzeba dla pracowników polepszyć?

Odpowiedz

qwerty, 7 września 2019, 20:38 0 0

W temacie płac najwięcej może powiedzieć pani dyrektor grupy Opolskiej która w niespełna 10 miesięcy pozbyła się wyszkolonej kadry.Nowe systemy płac motywują wszystkich dobrych pracowników do odejścia.Bez różnicy, kierowca, magazynier, sprzedawca czy też ph.

Odpowiedz

Mistrz, 21 listopada 2019, 20:54 0 0

Powiem że IC sprzedają w detalu prawie jak sklepom którzy biorą dużo. Np. Klient z ulicy kupuje np.opony po cenie 165zl szt A ja patrzę w programie 158zl zakup

Odpowiedz

Audi2, 21 listopada 2019, 20:55 0 0

Też przestanę u nich kupować bo to jest męczące. Mówić i zwracać uwagę kierownikom że detal to detal A hurt to hurt. I pasowało by trzymać ceny dla detalu.

Odpowiedz