Valeo dzięki przejęciu firmy FTE, która jest numerem jeden w asortymencie hydraulicznych siłowników sprzęgła na rynku aftermarketowym, umacnia swoją pozycję w segmencie układów przeniesienia napędu.
Dzięki szerokiej ofercie produktów dostarczanych przez firmę FTE, lidera w zakresie systemów sterowania sprzęgłem w Europie, Valeo jest teraz w stanie zapewnić 80% pokrycie zapotrzebowania europejskiego parku samochodowego w segmencie dwumasowych kół zamachowych (DKZ), który jest jednym z najszybciej rosnących rynków. Oferta zestawów Valeo zawierających koncentryczne łożyska wyciskowe (CSC) obejmuje:
- Zestawy do konwersji z DKZ na sztywne koło zamachowe – Valeo K4P™
- Kompletne zestawy z DKZ – Valeo FullPACK DMF™
- Tradycyjne sprzęgła – Valeo K3P™.
Wykorzystując efekt synergii wynikający z integracji z firmą FTE, Valeo poszerza swoją ofertę kompletnych zestawów sprzęgieł zawierających łożyska hydrauliczne. Rozwiązania All-In-One Box (wszystko w jednym pudełku) powstały z myślą, aby maksymalnie ułatwić pracę specjalistów w warsztatach, dzięki:
- Łatwiejszej identyfikacji części – wystarczy jeden numer referencyjny, który opisuje 3 elementy układu sprzęgła
- Wyeliminowaniu problemu źle dobranych części – wszystkie trzy elementy znajdujące się w zestawie zawsze do siebie pasują
- Lepszej cenie – w porównaniu z ceną jaką trzeba zapłacić kupując trzy części oddzielnie.
Rozwój koncepcji All-In-One Box dotyczy także segmentu dwumasowych kół zamachowych (DKZ).
Dla samochodów oryginalnie wyposażonych w DKZ oraz system z hydraulicznym siłownikiem, Valeo rozwija równolegle dwa rozwiązania – nowe referencje kompletnych zestawów FullPACK DMF™ z łożyskiem CSC, oraz alternatywę w postaci Valeo K4P™, czyli zestawu konwersyjnego na sztywne koło zamachowe wraz z łożyskiem CSC.
![](https://motofocus.pl/wp-content/uploads/2019/04/valeo-fullpack-dmf.png)
Valeo FullPACK DMF™ z łożyskiem CSC zawiera: dwumasowe koło zamachowe, tarczę sprzęgła wraz z dociskiem oraz łożysko CSC Valeo lub FTE.
Zestawy FullPackDMF™ z CSC zapewniają aktualnie 51% pokrycie zapotrzebowania europejskiego parku samochodowego, włączając w to najnowsze referencje przeznaczone do takich samochodów jak ALFA ROMEO 147, AUDI A3, HYUNDAI i40, Santa Fé, KIA Sportage, OPEL Astra J, Mokka, PEUGEOT 3008, 5008, DS4, RENAULT Master III.
![](https://motofocus.pl/wp-content/uploads/2019/04/valeo-kit4p.png)
Zestawy konwersyjne Valeo K4P™ z łożyskiem wyciskowym CSC zawierają: sztywne koło zamachowe, zestaw tarczy sprzęgła i docisku z opatentowaną przez Valeo technologią tłumika o dużym skoku (w skrócie LTD od „Long Travel Damper”) oraz łożysko wyciskowe CSC firmy Valeo lub FTE.
Aktualnie dostępne są 62 referencje zestawów Valeo K4P™ zawierających łożysko CSC, wliczając w to nowe zestawy wprowadzone do sprzedaży w 2018 do takich aut jak: CITROËN C4 Grand Picasso, FORD Focus, MERCEDES Vito, OPEL Astra, Corsa i RENAULT Master III.
![](https://motofocus.pl/wp-content/uploads/2019/04/valeo-kit3p.png)
Korzyści wynikające z integracji Valeo oraz FTE odczuwalne są także w ofercie tradycyjnych zestawów sprzęgieł. Valeo oferuje pełną gamę zestawów sprzęgła z łożyskiem hydraulicznym (K3o CSC), pozwalającą przedstawicielom warsztatów zakupić to rozwiązanie w jednym pudełku, dostępne pod jednym unikalnym numerem referencyjnym.
Valeo K3P CSC zapewnia pokrycie zapotrzebowania ponad 70 milionów samochodów w Europie, wliczając w to nowości wprowadzone w 2018 r. do takich aut jak: FORD Fiesta, Focus C-Max, Galaxy, Mondeo, MERCEDES A-Class, C-Class, OPEL Astra, Zafira, VW Golf, Passat, Polo, Sharan, Tiguan, Transporter oraz VOLVO S40, XC60, V50, V70.
Katalog internetowy z dokładnymi informacjami oraz nowe layouty produktów pozwolą przedstawicielom warsztatów oraz dystrybutorom na natychmiastową identyfikację numerów referencyjnych zestawów All-in-One Box zawierających rozwiązania Valeo K4P™ CSC, Valeo FullPack DMF™ CSC oraz K3P CSC.
Komentarze