Delphi Technologies zaprezentowało nowe oblicze marki wraz z nowym wzorem opakowań produktów dedykowanych na rynek części zamiennych podczas targów Automechanika.
Goście odwiedzający stoisko Delphi Technologies na targach Automechanika jako pierwsi mogli zobaczyć nowo zaprojektowane opakowania dla produktów dedykowanych na rynek części zamiennych. Nowa wersja opakowania, charakteryzująca się logo Delphi Technologies w nadruku tapetowym, stanowi część szeroko zakrojonego programu zmiany wizerunku, który przewiduje rezygnację z czerwonego owalu na rzecz jednego, wspólnego znaku, pod którym firma będzie działać na rynku OE i części zamiennych. Lepszy układ graficzny i materiały o wyższej jakości przekładają się na bardziej wytrzymałe opakowanie, które lepiej chroni zawartość, a przy tym nie powoduje zwiększenia wagi ani rozmiarów pudełka.
Opakowanie marki Delphi Technologies stanowi zwieńczenie zakrojonego na szeroką skalę niezależnego badania, w którym brali udział klienci firmy z całego świata. W trakcie badania zarówno osoby z Europy, Azji i Oceanii, jak i Ameryki Północnej oraz Południowej zostały poproszone o ocenę kilku różnych projektów pudełka i etykiety.
– Jesteśmy zachwyceni wynikiem – powiedział Neil Fryer, wiceprezes ds. globalnego marketingu, produktów i strategii dla rynku części zamiennych Delphi Technologies. – Nowe opakowanie jest schludne, świeże i nowoczesne, co odzwierciedla zarówno naszą nową markę, jak i jakość produktów. Jednak nadal nawiązuje do poprzedniego wzoru wraz ze zdjęciem wyrobu oraz innymi znajomymi elementami zapewniającymi większą rozpoznawalność. Jest to bardzo ważne przy zmianie oblicza firmy na nowe.
Stworzenie wzoru, który bez trudu przyciągałby uwagę na półkach było jednym z wielu czynników rozważanych przez Delphi Technologies, co w rezultacie doprowadziło do znacznych ulepszeń w opakowaniu.
– Wiemy, że jakość jest ważna, zatem zainwestowaliśmy w nowy projekt wykorzystujący doskonalsze materiały, które lepiej chronią podczas transportu i przechowywania – dodaje Neil Fryer. – Wiemy również, że na półkach naszych klientów liczy się każdy milimetr, dlatego zwróciliśmy również dodatkową uwagę na rozmiar i orientację naszych pudełek. Pomoże to zoptymalizować przestrzeń magazynową, czyniąc nasze rozwiązanie bardziej przyjaznym dla klientów i środowiska.
Zgodnie z misją firmy, która pragnie pomóc swoim klientom w uproszczeniu procesu naprawy, nowe opakowanie posiada ulepszoną etykietę, która jasno przekazuje informacje niezbędne do szybkiej identyfikacji części. W przypadku niektórych produktów uwzględniono rysunki techniczne i lokalizację części. Co najważniejsze, wszystkie etykiety na istniejącym i nowym opakowaniu będą zawierały czerwony owal wraz z logo Delphi Technologies, co ułatwi bezproblemową zmianę.
Wprowadzenie nowego opakowania jest jednym z filarów w pełni zintegrowanego programu zmiany oblicza marki, który obejmuje zupełnie nową kampanię marki, aktywność w mediach elektronicznych, materiały marketingowe oraz oznakowania i broszury informacyjne w opakowaniach, które dotrą do tysięcy mechaników w wybranych krajach. Działania te mają zapewnić zrozumienie i wysoką ocenę nowej marki w całym łańcuchu dystrybucyjnym. Pudełka z marką Delphi Technologies będą wprowadzane stopniowo dla różnych produktów począwszy od końca bieżącego roku. W okresie przejściowym klienci nadal będą otrzymywać produkty firmy Delphi zarówno w poprzednich, jak i nowych opakowaniach.
Więcej informacji o Delphi Technologies można uzyskać na stronie www.delphiaftermarket.com
Komentarze