Szeroka gama zestawów Dayco do sterowania rozrządem to odpowiedź na wymogi rynku będącego w ciągłej ewolucji.
Zestawy paska rozrządu: KTB i KTBWP
Cała nasza gama zapewnia, oprócz kompletnego systemu, także doskonałą kompatybilność techniczną komponentów, zawsze gwarantując maksymalną jakość.
Zestawy Dayco oferują:
- komponenty o jakości oryginalnej lub porównywalnej zarówno dla samochodów osobowych jak i dla pojazdów przemysłowych.
- całkowitą wymianę wszystkich zużywających się elementów (paski, napinacze, rolki, pompy wody, śruby, itp.)
- ciągłe uaktualnianie komponentów w zależności od zmian wnoszonych przez producentów pojazdów
- instrukcje montażu
Radzimy zawsze sprawdzać i ewentualnie wymieniać wszystkie części układu przekazywania, aby zapewnić najlepszą jakość napraw. Należy do nich także pompa wodna sterowana paskiem rozrządu, gdyż należy ona również do elementów zużywających się. Właśnie dlatego Dayco proponuje kompletną gamę zestawów z pompą wodną KTBWP.
Zestawy paska rozrządu w oleju: KBIO
Zestawy BIO zostały wprowadzone obok tradycyjnych zestawów pasków zębatych, aby uzupełnić ofertę rynkową Dayco o produkty przystosowane do każdego rodzaju przekładni synchronicznej.
Pasek zanurzony w kąpieli olejowej (Belt in Oil) został stworzony przez Dayco w 2007 roku i odznaczony nagrodą za innowację w 2009 r. Od 2016 roku dostępny na rynku w formie zestawów.
System BIO to rewolucja w sektorze przekładni pasowych dla silników samochodowych. Tworząc pas, który może pracować we wnętrzu silnika (strefa smarowana), udało się bowiem połączyć najlepsze cechy łańcucha i tradycyjnego paska rozrządu.
Paski BIO montowane są do napędu układu rozrządu w silnikach Ford 1.0 Eco Boost, 1.8 TDCI, PSA 1.2 VTI oraz w silnikach Grupy VW 1.6 oraz 2.0 TDI do napędu pompy oleju.
Zestawy łańcucha rozrządu: KTC
Długa tradycja marki Dayco w zakresie pasowych układów przeniesienia napędu oraz znajomość kryteriów jakości, kontroli i niezawodności, zostały z powodzeniem wdrożone również przy produkcji zestawów łańcucha rozrządu.
Podczas jego projektowania podążano za logiką “systemu”, to znaczy, że wszystkie elementy zestawu (łańcuch, napinacz, koła łańcuchowe, prowadnice) oprócz tego, że są zgodne z wymogami technicznymi pojedynczego podzespołu, zostały zintegrowane w celu zapewnienia funkcjonalności, cichej pracy i trwałości całej przekładni.
Główne zalety i właściwości zestawów łańcucha rozrządu:
– Kompleksowy projekt całego zestawu (łańcuch, prowadnice, napinacz, koła zębate, uszczelki)
– Zwiększona niezawodność, sprawdzona zarówno na stołach testowych, jak i we flotach pojazdów
– Wykorzystanie najlepszych dostępnych obecnie technologii:
- Łańcuchy: wykorzystanie wysokoodpornej stali oraz wiedzy na temat trzech rodzajów łańcucha wykorzystywanych w sektorze samochodowym:
- Napinacze: precyzyjna obróbka mechaniczna zapewniająca zmniejszenie luzów wewnętrznych celem lepszej kontroli czasu tłoczenia oleju
- Prowadnice: wykorzystanie wysokoodpornego plastiku wzmocnionego włóknami szklanymi
- Koła zębate: wysokoodporna stal do tłoczenia lub spiekana, obie poddane specjalnej obróbce termicznej w celu zwiększenia twardości powierzchniowej stref uzębionych
Komentarze