Koniec 2017 roku to przede wszystkim formalna zmiana dotychczasowej nazwy AD Polska na Elit Polska. Pomimo to spółka kontynuuje rozpoczęte wcześniej projekty i otwiera nowe filie.
W połowie roku spółka AD Polska stała się własnością LKQ Corporation, dystrybutora części motoryzacyjnych, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia warsztatów. Dotychczasowa działalność prowadzona jest poprzez spółkę Elit Polska, pod której szyldem zostały już otwarte dwie nowe filie w Toruniu i Szczecinie.
Filia w Toruniu mieści się przy ulicy Mazowieckiej 52-68. Dzięki lokalnemu magazynowi o powierzchni 1300 m2, realizuje do pięciu dostaw dziennie do warsztatów znajdujących się w Toruniu oraz okolicznych powiatach w obrębie miejscowości Ciechocinek, Aleksandrów Kujawski, Brodnica, Gniewkowo, Golub-Dobrzyn, Brodnica i Rypin. Nowa filia oferuje pełny asortyment z aktualnej oferty.
Z kolei filia w Szczecinie obejmuje swym zasięgiem zachodnią granicę Polski, Police, Stargard i Gryfino. Zamówienia, z lokalnego magazynu o powierzchni 1100 m2, w zależności od potrzeb realizowane są dwa, trzy razy dziennie. W przypadku braku potrzebnych pozycji na miejscu, na drugi dzień roboczy dostarczane są z magazynu we Wrocławiu. Filia w Szczecinie czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-17, w sobotę do 13. Mieści się na terenie dawnego Polmozbytu przy ulicy Białowieskiej 2.
– Za procesem zmiany właściciela rośnie potencjał naszej sieci na polskim rynku. Zyskujemy przede wszystkim dostęp do szerokiego katalogu produktów i marek, których wcześniej nie było w naszej ofercie – mówi Dawid Cieśla z Elit Polska – Jednocześnie kontynuujemy plany otwierania nowych filii na terenie całego kraju. Nasi Klienci zyskują więc podwójnie – większy wybór produktów przy krótszym czasie realizacji dostawy do warsztatu czy serwisu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 20 grudnia 2017, 12:27 14 -7
Ci którzy wietrzą, że Elit się znów zwinie są w głębokim błędzie, raczej ktoś inny pójdzie z torbami. Niech tylko dobrze dotowarują filie i będzie git. Niech klocki RH wprowadzą na filie bo nie ma gdzie kupić zwłaszcza w W-wie.
Odpowiedz
blacha, 20 grudnia 2017, 13:40 33 -3
Ciekawy będzie ten 2018 rok. Jak profile nie zrobią jakiegoś zdecydowanego ruchu to świat o nich zapomni a ich miejsce zajmie np Elit
Odpowiedz
lithiumtail, 20 grudnia 2017, 22:45 47 -2
a kogo obchodzą profile ? To już taka sama przeszłość jak Hart i Fota.
Odpowiedz
Observer, 21 grudnia 2017, 16:13 2 -38
Haaaa haaaaaaaaaaaa ! Pusty śmiech mnie bierze, kolego. Nie da się pisaniem durnych postów wygumkować profili z rynku.
Odpowiedz
Verbrennungskönig, 21 grudnia 2017, 18:22 16 -1
lithiumtail HART`a bym nie lekceważył, właśnie otwarli nowy hub logistyczny w Koluszkach. Mają się dobrze i w 2018 na pewno nie odpuszczą.
Odpowiedz
anonim, 21 grudnia 2017, 12:48 6 -1
RH to to samo co Remsa ... w Inter-Teamie masz juz od dawna klocki i od niedawna tarcze, fakt może nieco drożej jak w Kolpax ale szybciej Ci dowiozą.
Odpowiedz
Anonim, 21 grudnia 2017, 14:57 4 0
Dlatego przerzuciłem RH na ELIT żeby nie zmieniać marki, dostawę mam codziennie, a jak by mieli w Elit Warszawa to bym miał częstsze dostawy.
Odpowiedz
Adam T., 22 grudnia 2017, 15:02 1 -4
No co za bzdura ! RH i Remsa to inne klocki ! Wiesz co to jest mieszanka ?? one są różne !! :)
Odpowiedz
Toruń, 22 grudnia 2017, 16:18 0 0
Zanim oni się rozwinął to lata świetlne. Magazyn w Toruniu porażka i tak jest i będzie wszędzie.
Odpowiedz
economist, 23 grudnia 2017, 8:02 11 -3
Toruń, ale kto się rozwinie? AD, które właśnie się wycofało, czy dynamicznie rozwijający się i wspierany kapitałem grupy RHIAG Elit? Będą musieli wszystko przebudować, ale jeśli zatrudniają prawdziwych fachowców, dostosują nowo przejęte oddziały do swoich standardów w rok, może nawet mniej.
Odpowiedz
bambero, 28 grudnia 2017, 14:18 1 0
Standardy Elitu? To jakaś kpina? Połowa towaru na śląsku nie dojeżdża. Nie ja pierwszy i nie ostatni.
Odpowiedz
W Elit 9 lat, 29 grudnia 2017, 16:52 0 0
Robi je Remsa, różnica jest taka ,że RH jest robiony na rynek lokalny Hiszpański(góry) w związku z tym jest twardszy(jeszcze raz wypalany).Skład mieszanki porównywalny.
Odpowiedz
Anonim, 29 grudnia 2017, 18:09 0 0
Jak jesteś z Elit to kiedy RH będzie w W-wie, bo muszę zamawiać z Katowic, mam szybciej niż z kolpax, bo oni to już chyba na aucie.
Odpowiedz
everyday garage, 30 grudnia 2017, 21:16 4 -1
Anonim, aż mnie zaciekawiło, skąd ta ekscytacja? Te klocki z Road Hause`a to jakieś specjalne? Młodnieje się od nich, czy ZUS liczy jeden rok za dwa do emerytury, że tak Ci zależy? Dla mnie to normalne, średniej klasy klocki. Road House, Remsa, Febi, Pagid czy inny ABS - sensownie kupić, zamontować, mieć marżę, nie zaśmiecać sobie umysłu takimi błahostkami
Odpowiedz
Anonim, 1 stycznia 2018, 19:06 1 0
everyday nie wiem czym się zajmujesz, ale jeżeli masz klientów z przypadku to możesz im sprzedawać pagidy, febi, abesy albo dowolne inne śmieciuchy. My mamy stałych klientów i zbudowaną od lat markę RH i dlatego przychodzą do nas. Puki daje się RH dostać na rynku nie widzę potrzeby przechodzenia na inne marki i od nowa przekonywać klientów. Dlatego liczę, że Elit wprowadzi RH do sieci AD.
Odpowiedz
everyday garage, 1 stycznia 2018, 22:43 0 0
Anonim, wygląda na to, że mam fajniejszych klientów. Aż mi się miło zrobiło, że nie muszę nikogo do niczego przekonywać. Niezależnie o jakie części chodzi - mam grupę VIP, która dostaje Premium albo OEM bez patrzenia na kasę. Oni chcą, żeby było super i to dostają. Reszta chce, żeby działało, spełniało swoje zadanie, a hajs został w kieszeni. Więc dostają takie części, żeby działało, zgadzał się hajs (mój też!) a klient nie wracał z reklamacją. I tak se tu żyjemy. Pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 2 stycznia 2018, 9:56 1 -1
garage nie wiem co tam prowadzisz, ale świadomość o budowaniu marki i pozycji firmy masz znikomą. Mylisz pojęcia. U nas klient jest świadomy i wie czego chce, mechanik kupuje RH, a jak potrzebuje ATE czy Textar też dostaje i takie same relacje buduje z klientami, którzy do niego wracają. U ciebie klient jak chce CocaColę to dostaje HoopCole bo też brązowa i kasa ci się zgadza.
Odpowiedz
everyday garage, 2 stycznia 2018, 12:39 3 -1
Anonim Mam świadomość marki i oczywiście troszczymy się o jakość. Ale to mój warsztat i ja decyduję, co będzie zamawiane. Jest wiele dochodowych i nie sprawiających problemów marek. Zamawiane są te, które w danym momencie są najbardziej korzystne. Nie zamierzam być ambasadorem jednego brandu, bo to ogranicza.
Odpowiedz
Freedom, 24 grudnia 2017, 12:28 0 0
Zastanawia mnie jedna kwestia : co dalej z Fotą?
Fota posiada duże centrum magazynowe, posiadają markę Kager, czyli bazę produktów i dostawców. Mają bazę klientów, parę jeszcze oddziałów grupę fachowców, którzy z nimi zostali.
Przekształcą się w coś mniejszego? Ktoś to stopniowo wykupi? Czy też będzie całkowita dezintegracja?
Odpowiedz
czarny olo, 24 grudnia 2017, 14:52 10 -1
Tak naprawdę ta cała baza jet nic nie warta. Na poziomie tych dużych firm, praktycznie klienci w większości się pokrywają, a dodatkowo ich klienci dawno już zostali przez resztę zagospodarowani. Kager marka nie warta zachodu bo każdy coś m swojego. W fachowość fachowców bym powatpiewał, jak przez tyle czasu nie potrafili się pozbierać.
Odpowiedz
Freedom, 24 grudnia 2017, 23:41 5 -1
czarny olo, w sumie nie można się nie zgodzić
Odpowiedz
mechanik, 17 stycznia 2018, 23:16 2 0
Co z tego panie Dawidzie że otwieracie nowe filie .Najpierw zatowarujcie te istniejące żeby mogły konkurować choć by z IC, czy z innymi hurtowniami.Macie na filiach po kilkanaście a nawet po kilkadziesiąt szt jednego (klocków) towaru a do nowszych modeli samochodów na zamówienie na pojutrze .Konkurencja wykazuje wzrost sprzedaży a tym samym zysk za rok ubiegły, czym AD&ELIT może się pochwalić .Nie sztuka jest otwierać nowe odziały .
Ja jako mechanik dostaje mętliku w głowie raz odwiedza mnie przedstawiciel ELIT POLSKA a raz ELIT PL ponoć gracie w jednej drużynie ale po relacji przedstawicieli widzi mi się że gracie do różnych bramek
Odpowiedz