Schaeffler rozpoczął prace nad wzmocnieniem własnej marki poprzez ujednolicenie prezentacji przedsiębiorstwa. Firma redukuje obecną złożoną architekturę swoich marek oraz jednocześnie wzmacnia markę korporacyjną Schaeffler. Pojedyncze marki, takie jak INA, LuK i FAG będą nadal używane, ale tylko w odniesieniu do konkretnych produktów i jedynie w połączeniu z marką Schaeffler.
Klaus Rosenfeld, CEO Schaeffler AG, wyjaśnił:
– Jako firma działająca na rynkach międzynarodowych chcemy w przyszłości wysunąć na wiodącą pozycję naszą markę korporacyjną Schaeffler. Takie działanie podkreśla naszą chęć współdziałania i jednoczesnego wzrostu jako przedsiębiorstwa rodzinnego. Możemy to osiągnąć tylko dzięki wspólnym wartościom i zasadom przywództwa, a także dzięki jednolitej strategii opatrzonej marką korporacyjną: Marką “Schaeffler””.
Nowa strategia została zapoczątkowana w Schweinfurcie, gdzie logo FAG zostało zastąpione logo Schaeffler. Odbyły się dwie uroczystości (jedna dla pierwszej zmiany i jedna dla drugiej zmiany) podczas których pracownicy zostali poinformowani o nowej strategii i znaczeniu globalnej marki “Schaeffler”.
Do końca 2019 roku planowane jest zakończenie wprowadzania nowej strategii w lokalizacjach firmy na całym świecie.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Jano, 26 października 2017, 11:43 0 0
Będzie "zabawa" :). Pamiętam ile trzeba się było klientom natłumaczyć, że klocki Lucas to teraz TRW :)
Odpowiedz