Inter-Team, poprzez członkostwo w Nordic Forum, międzynarodowym konsorcjum dystrybutorów części samochodowych, został członkiem NEXUS Automotive International (N!), międzynarodowej grupy zakupowej z siedzibą w Genewie.
Inter-Team, ogólnopolski doystrybutor części samochodowych i wyposażenia warsztatów z siecią sprzedaży przekraczającą 70 oddziałów, jest członkiem Nordic Forum już od 2009 r. W grudniu 2016 r. Nordic Forum przyłączyło do grupy NEXUS, zrzeszającej obecnie 108 partnerów z branży automotive z całego świata.
– „Dołączenie do międzynarodowej grupy NEXUS pozwoli nam jeszcze lepiej wykorzystywać wspólne volumeny zakupowe i wzmocnić relacje handlowe ze strategicznymi dostawcami.” – zapewnia Anita Niemczyk, Prezes Zarządu Inter-Team.
Nordic Forum jest jednym z sześciu nowych członków, którzy dołączyli do grupy NEXUS w grudniu 2016r. Konsorcjum Nordic Forum zrzesza obecnie 3 firmy – Inter-Team z Polski, FTZ z Danii oraz Hellanor z Norwegii.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Slep, 11 stycznia 2017, 17:55 2 0
No proszę. Robi się coraz ciekawsza walka o drugie miejsce.
Odpowiedz
turbinka, 14 stycznia 2017, 17:47 1 0
W rzeczy samej. W dodatku zbiega się to z przystąpieniem AP do Global One. Ciekawie zapowiada się ten rok. O IC nie ma co pisać, inna skala, ale czy upłynie w cieniu konkurencji pomiędzy IT i AP, które to firmy wydają się obecnie intensywnie rozwijającymi się "tygrysami" rynku? Jak w tej sytuacji odnajdą się AD i Groupauto?
Odpowiedz
maciey33, 12 stycznia 2017, 6:23 3 0
no to już mamy przynajmniej trzy polskie firmy Nexus-ie ...Auto-Land, Inter Parts ( Inter-Land) no i teraz I-T .... ciekawe czy ci pierwsi są z tego zadowoleni ?:) przecież są bezpośrednią konkurencją.
Odpowiedz
Anonim, 12 stycznia 2017, 15:08 0 0
Dla pełnej informacji. Oprócz Inter-Landu i Inter-Teamu w strukturach Nexusa w Polsce jest jeszcze Autos. Wszystkie firmy współpracują ze sobą w Polsce i w regionie choćby w kontekście powstałej niedawno strurktury regionalnej Nexusa: N!ACE (Nexus Automotive Central Europe).
Odpowiedz
Anonim, 12 stycznia 2017, 17:03 0 -1
Założona przez kilku biznesmenow struktura zakupowo-handlowa NEXUS jest niczym w porównaniu z HELLA. Może po prostu IT vel HELLA chce z czasem wysadzić konkurencję w kosmos, bo nie sądzę aby zrzeszone w NEXUS firmy były równorzędnym partnerem dla Grupy HELLA
Odpowiedz
turbinka, 15 stycznia 2017, 10:02 1 0
Anonim, jak chodzi o wartość firmy, może pojedynczy członkowie Nexusa nie są partnerem dla Helli, ale jako całość - jak najbardziej. I potrzebują się nawzajem, tym bardziej, że Hella (Nordic Forum) przystąpiła na specyficznych warunkach, jednocześnie jako dostawca jak i dystrybutor. Hella- ogólnomarkowy dystrybutor automotive potrzebuje uczestnictwa w grupie zakupowej, bo jako samodzielna firma ma niekorzystną pozycję w przypadku zakupów towarów od dostawców, będących jej bezpośrednią konkurencją. Hella-dostawca skorzysta ze współpracy z grupą zakupową, poprzez powiększenie grupy odbiorców i bardziej stabilne warunki współpracy.
Odpowiedz
Rotsen, 12 stycznia 2017, 11:33 4 0
Ja prowadzę biznes z maksymą: "nie ufaj niczemu ze słowem 'inter' w nazwie". If u know what i mean. :)
Odpowiedz
Anonim, 12 stycznia 2017, 13:42 1 0
Nie ważne jaka nazwa tylko atmosfera wewnątrz dla pracowników.
Odpowiedz
Były, 12 stycznia 2017, 15:07 9 0
A od kiedy to liczył się pracownik w IT?
Odpowiedz
Miachał K., 2 lutego 2017, 19:46 5 0
Dokładnie. Śmieciówki, zero szacunku dla pracowników itd Jedynie tabelki się liczą..
Odpowiedz
maciey33, 12 stycznia 2017, 21:32 0 0
Oczywiscie ...Autos również...ale jego nie bralem pod uwagę bo nie jest konkurencją dla inter-landu i inter teamu.....Ale te dwie ostatnie....jakos nie wyobrazam sobie wspolpracy ...:) w wielu miastach mocno konkurują majac swoje filie
Odpowiedz
jayL, 17 stycznia 2017, 20:45 0 0
Nie są tam, aby współpracować, ale aby taniej kupować. Teraz będą mogli niektóre marki na tych samych warunkach, więc w "gorących" miejscach może nastąpić klincz, ewentualnie cenowa napinka, kto taniej (dla klientów super!). W pozostałych, neutralnych miejscach będą mogli zwiększyć konkurencyjność wobec innych, ewentualnie mieć lepszą marżę. Dzięki dodatkowemu członkowi może się wzmocnić N!ACE - chociaż Nordic Forum to nie jest polska firma, więc nie wiadomo, czy będą brali uział.
Odpowiedz
Adu, 18 stycznia 2017, 15:30 0 0
ceny ok, ale to jasne, że są w Nexus również po to, żeby współpracować.. Czy parę lat temu przewidywaliście, że Auto Land może tak się dogadać z Inter Partsem? też się wydawało niemożliwe.. A jednak.
Odpowiedz