Marca Facom odświeżyła swoje strony internetowe. W ramach projektu zaprezentowano nową globalną stronę korporacyjną oraz 15 stron dedykowanych dla konkretnych krajów. Użytkownicy mogą korzystać z tego samego interfejsu, natomiast klienci i dziennikarze będą mogli odkryć nowy świat Facom…
Nowa strona została opracowana wewnętrznie. Podkreśla ona strategię marki i jej obietnicę: “Przyszłość jest Teraz”. Nowe strony marki Facom oferują szereg ulepszonych cech:
- Zapewniają bogate treści multimedialne (filmy, prezentacje produktów, zdjęcia itp.)
- Są w pełni responsywne. Zostały opracowane w celu umożliwienia łatwiejszego dotykowego korzystania ze strony przy użyciu telefonów i smartfonów, dzięki czemu strony można łatwo przeglądać na wszystkich urządzeniach
- Dzięki swojemu ergonomicznemu charakterowi, strony oferują optymalną formę użytkowania, która znacznie ułatwia odczytywanie danych i nawigowanie
- Nowe strony internetowe umożliwiają również dostęp do social media – użytkownicy mają możliwość interaktywnego korzystania ze strony Facom.
– „Nasze strony internetowe korzystają z najnowszych technologii i stanowią podstawę nowej strategii cyfrowej naszej marki. W czasach, gdy cyfryzacja wywiera coraz większy wpływ na działalność biznesową i na całe społeczeństwo, opracowaliśmy platformę, oferującą bogate treści multimedialne, dzięki którym wszyscy zainteresowani mogą uzyskać wszelkie informacje o tym, co robimy.” – powiedział Guilhaume Bonafé, Dyrektor Marketingu Industrial & Automotive Repair w firmie Stanley Black & Decker.
Komentarze