Castrol wprowadza nowe, bezpłatne wsparcie techniczne, które umożliwia serwisom i klientom indywidualnym w Polsce komunikowanie się z zespołem ekspertów ds. technicznych, przeszkolonych pod kątem udzielania porad i rozwiązywania zapytań.
Nowa usługa będzie dostępna dla aktualnych i przyszłych klientów Castrol, niezależnych i autoryzowanych serwisów, dystrybutorów, sprzedawców detalicznych oraz serwisów partnerskich w całej Polsce. Zapewni ona bardziej spersonalizowaną obsługę klienta na wyższym poziomie. Technicy Castrol będą bezpłatnie dostępni przez osiem godzin dziennie, pięć dni w tygodniu. Można się z nimi kontaktować pod adresem e-mail: PolandTechInfo@castrol.com
W trakcie programu pilotażowego nowej usługi wsparcia technicznego przedstawiciele Castrol udzielili odpowiedzi na 87% wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin.
Usługa wsparcia technicznego Castrol jest oferowana we współpracy z Teleperformance, firmą zapewniającą zarządzanie pozyskiwaniem klientów w wielu kanałach, obsługę klienta, wsparcie techniczne i inne usługi. Firma korzysta ze sztucznej inteligencji, aby zapewniać obsługę w wielu językach, dzięki czemu użytkownicy mogą się kontaktować z zespołem wsparcia technicznego w swoim języku ojczystym na całym świecie. To rozwiązanie sprawia, iż usługa jest dostępna dla wszystkich.
– Nasze produkty powstają w oparciu o zaawansowane składniki i są opracowane tak, aby zapewniać najwyższy poziom wydajności, dlatego naturalne jest, że niektórzy nasi klienci i partnerzy handlowi będą chcieli w pełni zrozumieć korzyści z ich używania oraz dowiedzieć się, jak najlepiej je stosować. Nowa usługa jest łatwo dostępna i zapewnia krótki czas reakcji – zgodnie z naszą ofertą wartości marki. Mamy nadzieję, że okaże się ona przydatna dla serwisów i konsumentów — wyjaśnia Federico Bindi, kierownik ds. usług technicznych w regionie EMEA w Castrol Europe.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
klient, 23 stycznia 2023, 9:44 2 -2
Ceny wywalili tak w kosmos że już ich umowy się nie opłacają.
Odpowiedz