NEXUS Automotive International poinformował o stworzeniu jednostki biznesowej zajmującej się gałęzią e-commerce. Na jej czele stanie Robbie Stevens.
Robbie Stevens jest znany na motoryzacyjnym rynku wtórnym od 20 lat. Swoją karierę rozpoczął od założenia własnej internetowej firmy motoryzacyjnej. Następnie dołączył do Mister-Auto, gdzie piastował stanowisko szefa ds. rozwoju rynku. Następnie, w 2017 r., awansował na stanowisko menadżera krajowego na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii. W dalszej kolejności Stevens, jako szef globalnego wzrostu sprzedaży i marketingu w firmie Autonative, uruchomił pierwszą w historii strategię e-commerce B2C firmy Ford Motor Company ze sklepami internetowymi i platformami handlowymi na pięciu największych rynkach UE oraz w Ameryce Północnej.
Stworzenie osobnego działu zajmującego się e-commerce jest odpowiedzią na zapotrzebowanie użytkowników platformy e-commerce, działającej od 2014 r. Jednostka ta będzie się także zajmowała tworzeniem narzędzi i usług dla “tradycyjnych” użytkowników sieci sprzedaży. Nowa sekcja może również generować nowe inicjatywy przedsiębiorcze, które mogą stać się przyszłymi start-upami NEXUS. Nowy dział rozpoczął działalność wraz z początkiem stycznia bieżącego roku. Szefostwo firmy uważa, że powołanie na stanowisko osoby zarządzającej Stevensa pozwoli w znaczący sposób wesprzeć rozwój planowanej transformacji firmy.
– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że mogliśmy powitać Robbiego w naszych szeregach. Jest on osobą, która bardzo dobrze zna przemysł motoryzacyjny. Nowy rok to dla niego duże wyzwanie związane z projektem dla N!. Innowacja jest częścią DNA naszej firmy od czasu jej powstania. Naszą dewizą jest skupienie się na wspieraniu naszej społeczności i dostarczaniu narzędzi do prowadzenia transformacji. Robiliśmy to w poprzednich latach i będziemy to robić w nadchodzących czasach – powiedział Gael Escribe, dyrektor generalny NEXUS Automotive International.
Uruchomienie jednostki biznesowej e-commerce – podobnie jak uruchomienie jednostki Heavy Duty – jest dowodem tego, jak N! wspiera swoją społeczność. Przyspieszenie i generowanie wzrostu oraz zmiana podejścia, aby skupiać się nie tylko na częściach, ale również na usługach, jest zaplanowanym działaniem prowadzącym do dywersyfikacji działalności.
Komentarze