Nowe Centrum Dystrybucyjne Auto Partner

Po sześciu miesiącach przygotowywań, jeszcze w pierwszym półroczu br., uruchomione zostało nowe Centrum Dystrybucyjne firmy Auto Partner SA położone w Pruszkowie pod Warszawą.

Nowo otwarta inwestycja przyczyni się do usprawnienia procesów logistycznych związanych z zaopatrywaniem filii z centralnej oraz północno-wschodniej Polski, a także przedstawicielstw na Litwie i Łotwie.

 

Hub Pruszków jest uzupełnieniem powierzchni magazynowej głównego Centrum Dystrybucyjnego w Bieruniu, co pozwoli na poszerzenie zakresu oferowanych części oraz zwiększenie stanów magazynowych. 5 kilometrów do autostrady A2 oraz 25 kilometrów do Warszawy ma zapewnić płynność transportu i zaopatrzenia obsługiwanych filii oraz klientów. W centrum dystrybucyjnym znajduje się również dział sprzedaży obsługujący lokalnych klientów.

Budynek ma ok. 7000 m2 powierzchni magazynowej. Jest on wyposażony w zautomatyzowaną, półkilometrową linię taśmociągu oraz zinformatyzowane systemy magazynowe. Hub w Pruszkowie jest drugim, po Bieruniu, Centrum Dystrybucyjnym Auto Partner w kraju.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

autor / 5 lipca 2017, 14:30

Super!!!! BRAWO AP!!!!! Oby tak dalej:)

10 -4 odpowiedz

autor / 5 lipca 2017, 19:54

Fajnie …coś się dzieje …gratuluję. O ile do waszej oferty na części mechaniczne nie mam zastrzeżeń …jestem bardzo zadowolony. To brakuje mi u was dobrze rozwinętej narzędziówki … tylko w tym tygodniu potrzebowałem kupić dwie blokady rozrządu do w miarę popularnych aut …. i niestety nie mieliście. 🙂 Chciałem też dłuższe przewody do klimy i też nie było .

10 -4 odpowiedz

autor / 6 lipca 2017, 08:58

Tu się zgadza. Narzedziowka w AP oparta chyba jest o działania patologiczne, wiadomo w czym rzecz. Sa lata świetlne za IC. Nie mają ludzi do tego i olewaja temat.

10 -5 odpowiedz

autor / 6 lipca 2017, 09:45

Nie ma możliwości ,że nie było Auto Partner współpracuje z firmą Mark-Moto która na bieżąco wykonuje takie blokady nawet jeśli nie mają dostępnej to kwesta 2 dni i jest zrobiona ,

4 -9 odpowiedz

autor / 6 lipca 2017, 11:09

Nie chodzi o to, że ma byc za dwa dni. Teraz jeśli chcesz mieć narzędziówkę to musisz mieć towar na półce na już. Mamy przykład na rynku jednej z firm gdzie zmiana kierownika położyła dostępność i sprzedaż. Też mi mówią będzie za dwa dni. Idę do IC i mam za godzinę u siebie.

10 -4 odpowiedz

autor / 6 lipca 2017, 12:48

Nie no proszę… Ciebie ..nie każ mi czekać na blokadę do Zafiry w benzynie ….dwa dni …:) …a z transportem do mnie będzie i trzy dni … W IC mieli droższą od ręki a tańszą na następny dzień … Do audi A6 C5 2.7bt ta sama sytuacja a obsługuje ona wszystkie silniki Audi 2.4,2.6,2.7,2,8

7 -4 odpowiedz

autor / 8 lipca 2017, 10:39

Tak tak, [regulamin] wolał wejść w motocyklówkę która jest sezonowa niż doposażyć dział warsztatowy który działa 365 dni w roku – porażka. Takie rzeczy w 21 wieku trzeba mieć na oddziałach bo inni nie śpią i marże też mają!

6 -3 odpowiedz

autor / 8 lipca 2017, 19:32

[regulamin] miał szansę jedną na milion żeby poukładać porządnie dział warsztatowy. Ale górę wzięły jego chore ambicje i wygląda jak wygląda. Filie nie są w stanie konkurować, nie maja co dac warsztatom. Nie ma ludzi, nie ma towaru a przede wszystkim nie ma w centrali pomysłu. O Warszawie i RK nawet nie wspominam.

8 -7 odpowiedz

autor / 8 lipca 2017, 22:37

Proszę o info z jakiej filii Pan pisze a zajmę się problemem ( Panem ) osobiście,

5 -9 odpowiedz

autor / 9 lipca 2017, 14:05

No tak, sam [regulamin] nie napisałby tego inaczej :)))

8 -3 odpowiedz

autor / 6 lipca 2017, 06:17

Czyli można już tam normalnie na sprzedaż jeździć? Super!!!! dostępność będzie zapewne dużo lepsza niż na filiach

6 -6 odpowiedz

autor / 11 lipca 2017, 08:33

Coś słabo chyba sprawdzacie bo mają to dostępne od ręki
MMWAR269 – BLOKADA ROZRZĄDU AUDI VW SKODA 2.4 / 2.7 / 2.8
Ogólnie wg mnie mają wszystko co potrzebne, wystarczy sprawdzić a nie marudzić na forach.

9 0 odpowiedz

autor / 12 lipca 2017, 17:46

Najpierw zacznijcie szanować pracowników. Gdzie wycieczki, integracje, szkolenia? IC cały czas dba o pracowników, klientów i są integracje. AP ma promocje dla klientów ale z chorymi targetami, sprzedawcy nie oddzwaniają, kierowcy robią łaskę, że dostarczają towar. Handlowcy jeżdżą 2 osobowymi starymi paździerzami i w całym AP się program zawiesza. Gwarancje prawie nigdy nie są uznawane, trwa to 3-razy dłużej niż w innych firmach i nikt niczego nie wie. Meyle już jest w IC, a max… to najgorszy produkt ze wszystkich chińczyków

8 -10 odpowiedz

autor / 13 lipca 2017, 10:08

WSZĘDZIE DOBRZE GDZIE NAS NIE MA 🙂 20 lat pracuję w tej branży . Pracowałem u trzech „pierwszoligowych” dystrybutorów i mam bardzo obiektywnie wyrobioną opinię.
1. W moim oddziale atmosfera jest wręcz rodzinna. Samo AP jako pracodawca może nie płaci najwięcej… ale za to wszystko na jest na czas, na” legalu” nic pod stołem. Są benefity multisport, paczki na święta, kolonie dla dzieci.
2. Wycieczek dla pracowników rzeczywiście jest mało, ale integracje i szkolenia jak najbardziej się odbywają.
3. Promocje … dla jednych trudne dla drugich łatwe. Ale ostatnio była fajna zasada …wszyscy którzy zrobią target jadą na wycieczkę …a nie jak w konkurencji 30-50 najlepszych z Polski. Więc mogło się tak zdarzyć że 500 osób zrobiło ..to by 500 pojechało.
4. Czasami trudno się dodzwonić to fakt, myślę że gdzie indziej również. Po to są katalogi on-line żeby się usamodzielnić.
5. U mnie handlowcy mają auta z 2016 i 2017r , a filia nie jest nowa. Tak więc czy stare ?:)
6. Każda hurtowania ma czasami problemy z serwerami i wszystkim się zawieszają programy. Czy Safo czy AX czy inne …
7. Styczeń 2017 totalnie zmieniły się przepisy reklamacyjne. Poczytaj, będzie coraz trudniej i niestety dłużej. Powstał termin „tryb niezwłoczny” czas bliżej nieokreślony 🙂 Nie ma już 14 dni … dla reklamacji między firmą a firmą. 14 dni obowiązuje tylko w relacji firma- klient detaliczny. (paragon) . Tak więc często producenci premium, którzy życzą sobie wysłanie towaru do nich…przeciągają czas. To co nasze rozpatrujemy szybko …a marki własne często są uznawane.
7. Meyle w IC … no cóż trudno , IC jeszcze nie ma wielu referencji ..a zanim będą mieli i sprzedawcy przestawią się ma polecanie Meyle to minie jeszcze kawał czasu. Poza tym AP trzyma rękę na pulsie. Już wprowadza marki których wcześniej nie miało TRW,ATE, i inne 🙂 nie powiem jakie ale takie które są w IC :).
8. MaxGear …wcale nie jest najgorszy …jest taki sam jak 4max, kraft i inne . Nikt nie ma tak szeroko jak my .
Kończąc jeszcze raz się powtórzę ” WSZĘDZIE DOBRZE GDZIE NAS NIE MA ” i celowo nie piszę skąd jestem, żebym nie został posądzony o waze….. 🙂

12 -2 odpowiedz

autor / 12 lipca 2017, 21:09

Od 5 lat co roku jeżdżę z nimi na Vipa i za każdym razem jest super, widocznie u nich nie kupujesz to nie miej pretensji, że cię nigdzie nie zabierają.
Kadra również super, u mnie na filii praktycznie bez zmian więc chyba nie jest tak źle z tym szanowaniem pracowników.

7 -3 odpowiedz

autor / 12 lipca 2017, 22:13

Sorry, ale na firmę z takimi ambicjami to 7000 m2 powierzchni magazynowej, to trochę malizną pachnie. Niektóre filie IC mają tylko o połowę mniej, nie mówiąc już o wielu niezależnych hurtowniach regionalnych.. Nic dziwnego, że im Meyle oddają. Nie ma co klakierować bo to śmieszne po prostu.

6 -10 odpowiedz

autor / 13 lipca 2017, 08:54

ale w czterech poziomach skandowania

4 -4 odpowiedz

autor / 13 lipca 2017, 09:37

Łolaboga cztery poziomy składowania fiu fiu… faktycznie reszta to ma ziemianki

9 -8 odpowiedz

autor / 17 lipca 2017, 22:21

IC ma też wyśmienite systemy informatyczne, odporne na ransomware

1 0 odpowiedz