Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
30.12 Partner Opony Polska ponownie wyróżniona Gazelą Biznesu 30.12 Steinhof wprowadza na rynek hak holowniczy do Dacii Duster III Hybrid 27.12 “Mój Elektryk 2.0” już niebawem. Co się zmieni? 25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów

Moto Remo

Nowe turbosprężarki w ofercie Moto-Remo

Firma Moto-Remo jako autoryzowany przedstawiciel producentów turbosprężarek poszerza swoją ofertę o kolejne nowe numery turbosprężarek, które mają zastosowanie w samochodach osobowych. Turbosprężarka Garrett 765015-0001, która jest używana w samochodzie marki Renault Laguna o pojemności silnika 2,0 L, oraz turbosprężarka 753420-0005, która jest używana w samochodach marki Citroen C4, C5, Picasso, Ford C max, Focus, Mondeo, […]

Nowe turbosprężarki w ofercie Firmy Moto-Remo

Firma Moto-Remo jako autoryzowany przedstawiciel producentów turbosprężarek wprowadza do swojej oferty kolejne nowe numery turbosprężarek Garrett do samochodów osobowych: – 728680-0013 która jest używana w samochodach marki Jaguar, Ford Mondeo o pojemności silnika 2,0l. – 454219-0004 która jest używana w samochodzie marki Opel Omega o pojemności silnika 2,0L Więcej informacji o ofercie znajduje się na […]

Nowe turbosprężarki w ofercie firmy Moto-Remo

Firma Moto-Remo jako autoryzowany przedstawiciel turbosprężarek firmy Garrett wprowadza do swojej oferty nowe numery turbosprężarek do samochodów osobowych. Turbosprężarka Garrett 756047-0005, która jest używana w samochodzie marki Citroen C4, C5 oraz w Peugeot 207, 307, 407 o pojemności silnika 2,0L . Turbosprężarka KKK 53049880054 , która jest używana w samochodzie Audi A4,A6 i A8 oraz […]

Co z regeneracją turbosprężarek ?

Turbosprężarki „ze zmienną geometrią” Popularnie nazywane „turbosprężarki ze zmienną geometrią” – kierownicą spalin, stały się odpowiedzią na potrzeby konstruktorów silników Diesla związane z szybką reakcją turbosprężarki, a co za tym idzie wzrostem ciśnienia w układzie dolotowym. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko wyeliminowano efekt „turbo-dziury” występujący w starszych konstrukcjach silników, ale znacznie poprawiono osiągi jednostek napędowych […]