Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
25.04 Nowy środek smarny od Castrola na rynku 25.04 Znamy wyniki finansowe producenta opon 25.04 Samochody elektryczne coraz częściej w ogniu. Jak zachować się podczas pożaru lub kolizji z udziałem elektryków? 25.04 SBS Automotive zatrudnia nowych managerów. Zajmą się Europą Wschodnią. 25.04 Marelli przygotowuje warsztaty do sezonu klimatyzacji

Moto Remo

Nowe turbosprężarki w ofercie Moto-Remo

Firma Moto-Remo jako autoryzowany przedstawiciel producentów turbosprężarek poszerza swoją ofertę o kolejne nowe numery turbosprężarek, które mają zastosowanie w samochodach osobowych. Turbosprężarka Garrett 765015-0001, która jest używana w samochodzie marki Renault Laguna o pojemności silnika 2,0 L, oraz turbosprężarka 753420-0005, która jest używana w samochodach marki Citroen C4, C5, Picasso, Ford C max, Focus, Mondeo, […]

Nowe turbosprężarki w ofercie Firmy Moto-Remo

Firma Moto-Remo jako autoryzowany przedstawiciel producentów turbosprężarek wprowadza do swojej oferty kolejne nowe numery turbosprężarek Garrett do samochodów osobowych: – 728680-0013 która jest używana w samochodach marki Jaguar, Ford Mondeo o pojemności silnika 2,0l. – 454219-0004 która jest używana w samochodzie marki Opel Omega o pojemności silnika 2,0L Więcej informacji o ofercie znajduje się na […]

Nowe turbosprężarki w ofercie firmy Moto-Remo

Firma Moto-Remo jako autoryzowany przedstawiciel turbosprężarek firmy Garrett wprowadza do swojej oferty nowe numery turbosprężarek do samochodów osobowych. Turbosprężarka Garrett 756047-0005, która jest używana w samochodzie marki Citroen C4, C5 oraz w Peugeot 207, 307, 407 o pojemności silnika 2,0L . Turbosprężarka KKK 53049880054 , która jest używana w samochodzie Audi A4,A6 i A8 oraz […]

Co z regeneracją turbosprężarek ?

Turbosprężarki „ze zmienną geometrią” Popularnie nazywane „turbosprężarki ze zmienną geometrią” – kierownicą spalin, stały się odpowiedzią na potrzeby konstruktorów silników Diesla związane z szybką reakcją turbosprężarki, a co za tym idzie wzrostem ciśnienia w układzie dolotowym. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko wyeliminowano efekt „turbo-dziury” występujący w starszych konstrukcjach silników, ale znacznie poprawiono osiągi jednostek napędowych […]