Do budowy i wzmocnienia naszej pozycji na rynku poszukujemy:
Grupa Arntz OPTIBELT jest jednym z wiodących producentów elementów napędowych o wysokich wymaganiach technologicznych. Własne przedsiębiorstwa produkcyjne w Europie i Azji gwarantują nam tworzenie przyszłościowych struktur. Nasza solidna pozycja na rynku bazuje na rozbudowanej, światowej sieci dystrybucji.
Do budowy i wzmocnienia naszej pozycji na rynku poszukujemy:
Zakres obowiązków obejmuje między innymi:
- Dystrybucję naszych części zamiennych i akcesoriów do pojazdów przy ścisłej współpracy z naszymi parterami handlowymi oraz z działem zarządzania produktem.
- Intensywne rozpracowywanie ważnych rynków wraz z planowaniem, zdobywaniem klientów, wspieraniem klientów i ustalaniem celów. Dzięki wszechstronnej pomocy klientom powstaje trwały kontakt biznesowy.
- Obserwowanie rynku i konkurencji wraz z analizą ofert, cen rynkowych, trendów rynkowych oraz działalności konkurencji.
- Wspieranie kierownictwa dystrybucji części zamiennych i akcesoriów przy tworzeniu polityki sprzedaży.
-
Rozwój i koordynacja istotnej działalności marketingowej oraz prowadzenie szkoleń dotyczących dystrybucji i zagadnień technicznych.
Przyjęcie odpowiedzialności za wyniki jest sprawą oczywistą i motywującą kandydata do pracy.
Wymagania:
- Wieloletnie doświadczenie handlowe na europejskim rynku części zamiennych i akcesoriów do pojazdów oparte na wykształceniu handlowym (zdobytym ew. wyższej szkole handlowej).
- Zamiłowanie do częstych podróży.
- Umiejętność obsługi MS Office, CRM oraz współczesnych systemów ERP (najlepiej firmy SAP) dla optymalizacji kontaktów z klientami oraz fachowej sprawozdawczości.
- Obok znajomości języka polskiego, znajomość języka angielskiego i w idealnym przypadku języka niemieckiego na poziomie pozwalającym na swobodne porozumiewanie się. Zdolność komunikacji i umiejętność pracy zespołowej będzie służyć profesjonalnemu osiągnięciu wyznaczonych celów w zespołach projektowych (również międzynarodowych).
- Niezbędne są również: poczucie odpowiedzialności, talent organizacyjny, umiejętność gospodarowania czasem i kompromisowość.
- Preferowane miejsce zamieszkania Śląsk ale akceptujemy również kandydatów z innych rejonów – możliwość pracy na zasadzie Home Office
Posiadamy wszystkie zalety międzynarodowego koncernu średniej wielkości. Płaskie struktury gwarantują szybkie procesy decyzyjne. Dobry klimat w firmie i ciągła gotowość do komunikowania się tworzą pole do kreatywnej współpracy. Wynagrodzenie odpowiednie do osiągnięć zawodowych, reprezentacyjny samochód firmowy z możliwością wykorzystania w życiu prywatnym. Naszą ofertę pracy uzupełniają możliwość dokształcania się w kraju i za granicą.
Są państwo zainteresowani tak atrakcyjną i ciekawą pracą?
Czekamy na Państwa zgłoszenia zawierające również oczekiwania płacowe i dyspozycyjność. Najlepiej pocztą elektroniczną:
biuro@optibelt.pl
FIRMA i ADRES
Optibelt Polska Sp. z o.o.
Ul. Budowlanych 11
41-303 Dąbrowa Górnicza