O tym co będzie napędzało nasze samochody za pięć, dziesięć czy piętnaście lat dyskutuje się od dawna. Raz wieszczy się koniec paliw kopalnych, stawiając na pierwszym miejscu elektromobilność, innym razem elektrykom nie daje się szans na zdominowanie rynku, podając ku temu wiele przekonujących argumentów.
Coraz więcej nadziei pokłada się w wodorze, w który inwestują niektórzy producenci aut oraz koncerny naftowe, w tym polskie. Elon Musk założyciel Tesli z kolei ocenia tę technologię jako „niesamowicie głupią”.
Jaki napęd będzie więc napędem przyszłości i jaka w związku z tym przyszłość czeka rynek paliw kopalnych? Jaką prognozę odnośnie tempa zdobywania rynku przez samochody z napędami alternatywnymi ma branża naftowa?
Czy europejskie prawo klimatyczne zmieni przemysł naftowy? I czy szara strefa nadal jest problemem dla tej branży.
Na pytania dotyczące wyzwań polskiego rynku paliwowego odpowiedzą eksperci podczas XV Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego.
Specjalną sesję dotyczącą paliw poprowadzi Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego (POPIHN), która współorganizuje Kongres i wraz z SDCM (Stowarzyszeniem Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych) w dniach 20-21 kwietnia 2020 r. zaprasza do Warszawy wszystkich zainteresowanych.
Aby wziąć udział w tym wydarzeniu należy wypełnić formularz dostępny na stronie: http://moto-konferencja.pl/
Poza możliwością udziału w sesji dotyczącej paliw kopalnych, w tym samym miejscu i czasie można będzie uczestniczyć w wielu innych sesjach, obejmujących bardzo szeroko rozumianą branżę motoryzacyjną.
Kongres ten jest najważniejszym tego typu wydarzeniem w Polsce z olbrzymią dawką merytorycznych treści.
Komentarze