Firma MS Motorservice International GmbH rozszerzyła asortyment o sterowniki do pomp paliwa w jakości OE. Dzięki 19 nowym artykułom firma osiągnęła już pokrycie rynku na poziomie ok. 10 milionów pojazdów. Oferta będzie systematycznie rozszerzana.
– Na podstawie szczegółowych analiz rynku podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu naszego asortymentu pod kątem aktualnych potrzeb naszych klientów – podkreśla Axel Laser, Vice President Product w firmie Motorservice. Nasze sterowniki wyróżniają się, poza aspektami natury ekologicznej, wyjątkowo wysoką jakością. Poza tym są kompatybilne z blisko 10 milionami pojazdów, dzięki czemu pokrywają ogromną część zapotrzebowania występującego na rynku wtórnym. – Wprowadzone aktualnie artykuły to tylko początek. W kolejnych miesiącach będziemy nadal rozszerzać nasz asortyment, aby osiągnąć jeszcze większe pokrycie rynku – zdradza zamiary przedsiębiorstwa Axel Laser.
Jako organizacja zajmująca się dystrybucją w ramach działalności Rheinmetall Automotive na rynku wtórnym, grupa Motorservice sprowadza dużą część swojej oferty bezpośrednio z rodzimego koncernu, do którego należą m.in. spółki zależne Kolbenschmidt, Pierburg oraz TRW Engine Components.
Tło techniczne
W przypadku „nieregulowanego” zasilania paliwem, pompa paliwa w zbiorniku tłoczy zawsze z pełną mocą. Rezultat: nadmiar paliwa powraca do zbiornika przewodem powrotnym. W przypadku zasilania „regulowanego” lub „dostosowanego do potrzeb”, pompa paliwa jest załączana przez sterownik generujący sygnał o modulowanej szerokości impulsów (sygnał typu PWM). Dzięki temu tłoczona jest tylko potrzebna ilość paliwa – takie rozwiązanie jest zarówno bardziej ekologiczne, jak i bardziej ekonomiczne.
Poza tym w przypadku zasilania regulowanego, paliwo nagrzewa się w mniejszym stopniu, zmniejszając w ten sposób ryzyko powstawania pęcherzyków pary. Kolejnym pozytywnym efektem jest wyraźnie cichsza praca pompy paliwa.
Komentarze