Na targach Autopromotec, Japanparts Group zaprezentuje swój nowy styl, nowy film korporacyjny, nową reklamę oraz stand, zmieniając wizerunek marek Japanparts, Ashika i Japko.
Nowy brand i nowa identyfikacja wizualna mają wzmocnić poczucie przynależności marek Japanparts Ashika i Japko do międzynarodowej Grupy. Nowe logo Japanparts Group jest streszczeniem historii firmy, która bierze swój początek w 1984 roku. Błękit i szary wyrażają charakter i są znakiem rozpoznawczym firmy.
Trwające od 24 do 28 maja targi Autopromotec 2017 w Bolonii (Włochy), stały się dla Japanparts Group okazją do przedstawienia wszystkich tych nowości. Nowy projekt stoiska, nowa szata graficzna mają zobrazować etap, w jaki weszła grupa z dążeniem do odświeżenia swojego wizerunku, umocnienia pozycji na rynku wtórnym.
Japanparts Group postanowił, by w drugim półroczu 2017 zaprezentować się na rynku z nową międzynarodową kampanią reklamową, mającą na celu wzmocnienie wizerunku nowej marki, a poprzez hasło YES WE HAVE zakomunikować dostępność pełnej oferty wszystkich typów azjatyckich części zamiennych oraz wybranych komponentów europejskich i amerykańskich, obejmującą w sumie 140 linii produktowych, od części silnikowych po hamulce, od sprzęgieł po elektrykę i zawieszenie.
Wraz z pojawieniem się nowego brandu, odświeżeniu uległa strona internetowa Grupy, www.japanpartsgroup.com, prezentująca wszystkie trzy linie produktowe. W zakładce News znajdują się najnowsze informacje i wiadomości prasowe, dzięki którym użytkownik może być na bieżąco z tym, co dzieje się w Japanparts, natomiast w zakładce Targi i Wydarzenia gromadzone jest to wszystko, co dotyczy działań Grupy, w tym spotkań technicznych i wizyt.
Nowością jest również film korporacyjny, nakręcony w różnych siedzibach przedsiębiorstwa
Komentarze