Obecność na targach Automechanika 2024 w Niemczech była dobrą okazją do zaprezentowania najnowszych linii produktowych oraz planów na przyszłość. Rotinger wskazał kierunki rozwoju przedsiębiorstwa i zaprezentował nowe referencje dostępne jeszcze w tym roku.
Podczas tygodnia spotkań we Frankfurcie partnerzy biznesowi Rotingera mogli zobaczyć najnowsze referencje przygotowane dla serwisów i klientów indywidualnych.
Tarcze hamulcowe do aut zza oceanu
Europa Środkowo-Wschodnia coraz odważniej spogląda w stronę amerykańskiego rynku. Chociaż Unia Europejska narzuca na producentów samochodów restrykcyjne normy emisji spalin, przez co utrzymywanie w gamie modelowej silników z sześcioma lub ośmioma cylindrami jest trudne, to rozwija się indywidualny import samochodów zza oceanu.
Korzystny jest przede wszystkim kurs amerykańskiego dolara w relacji do polskiego złotego. W tym momencie trzeba uczciwie wspomnieć, że niemal wszystkie auta sprowadzone do Europy z USA mają szkodę. Dlatego ingerencja blacharska czy wymiana elementów układów zawieszenia i hamulcowego są standardem. Dużą część importu stanowią samochody usportowione i sportowe, takie jak Ford Mustang. Konstrukcje te potrzebują wydajnego układu hamulcowego. Dlatego w ofercie Rotinger znajdziemy tarcze hamulcowe do modeli Mustang Convertible i Mustang Coupe. Rotinger oferuje tarcze hamulcowe, dostosowane do specyficznych potrzeb tych pojazdów. W przypadku modelu Mustang Convertible 2.3 EcoBoost oraz 5.0 V8, jak również dla Mustang Coupe 2.3 EcoBoost, tarcze zapewniają optymalne odprowadzanie ciepła, minimalizują ryzyko deformacji oraz oferują długą żywotność i wytrzymałość.
Rotinger – tarcze hamulcowe do aut elektrycznych
Rozwijającą się częścią rynku aftermarket, są także auta elektryczne. W tym segmencie prym wiedzie Tesla, która oferuje relatywnie przystępne cenowo fabrycznie nowe i używane modele zasilane z baterii. Dlatego Rotinger rozbudował swoją ofertę o tarcze hamulcowe do najpopularniejszych modeli Tesli: Model 3, Model S, czy Model Y.
Klocki hamulcowe Rotinger
Rotinger jednocześnie pracuje nad rozwojem oferty klocków hamulcowych. W tym obszarze targi Automechanika Frankfurt również obfitowały w zapowiedzi i nowości. Klienci mogą oczekiwać więcej referencji. Topową linią klocków hamulcowych Rotinger są referencje z linii HighPerformance. Zaprezentowane po raz pierwszy na tegorocznych targach Automechanika Frankfurt. HighPerformance czerpie z doświadczeń w motorsporcie, przy zachowaniu użyteczności w codziennej eksploatacji. Jest to kompromis pomiędzy wydajnością i poziomem bezpieczeństwa, a długowiecznością klocków hamulcowych. Klienci będą mogli kupić klocki hamulcowe HighPerformance wiosną 2025 roku.
– Przemyślana strategia rozwoju marki Rotinger po raz kolejny daje bardzo dobre efekty. Wchodzimy w ostatni kwartał roku ze stabilną sytuacją w zakresie gamy produktów, a także z planami na przyszłość. Obecność na targach Automechanika Frankfurt za każdym razem jest wyróżnieniem i jednocześnie okazją do pokazania tego, co najlepsze w Rotinger. Cały zespół zrobił wszystko, aby dostosować się do nowych trendów w sektorze automotive. Jednym z takich obszarów jest z pewnością elektromobilność. W imieniu całej firmy dziękuję za każde spotkanie, wymianę doświadczeń i słowa wsparcia, jakie otrzymaliśmy we Frankfurcie od partnerów biznesowych. Wiele to dla nas znaczy i jest paliwem do dalszego rozwoju. – podsumowuje Bartłomiej Kolbusz – prezes zarządu Rotinger.
Komentarze