Shell z ofertą wspierającą niezależne warsztaty samochodowe

19 września 2019, 16:00

Według różnych statystyk, rynek motoryzacyjny w Polsce stale się rozwija. Obecnie
w naszym kraju jest ponad 20 milionów samochodów. Prędzej czy później, każdy z nich będzie wymagał serwisowania lub naprawy. Dla właścicieli warsztatów samochodowych oznacza to nowe możliwości, ale jednocześnie stawia przed nimi nowe wyzwania. Czy prowadzący niezależne serwisy sprostają wymaganiom i zdołają utrzymać pozycję na rynku, nie tracąc swojej samodzielności?

W Polsce funkcjonuje około 18 tysięcy niezależnych warsztatów samochodowych. Sektor rynku, na którym działają i konkurują, jest trudny. Obsługa coraz nowocześniejszych aut,
na przykład samochodów wyposażonych w filtry DPF czy innowacyjne systemy bezpieczeństwa, wiąże się z inwestycjami w wyposażenie warsztatu. Dodatkowo, jak wynika z badania „Oleje silnikowe do samochodów osobowych w niezależnych warsztatach samochodowych” przeprowadzonego przez pracownię badawczą IRC Center na zlecenie Shell Polska, polscy kierowcy stali się bardzo wymagającymi klientami. Ich oczekiwania wobec warsztatów samochodowych również rosną i dotyczą głównie kompleksowości, terminowości oraz wysokiej jakości świadczonych usług.

Nawet najlepsi potrzebują wsparcia

Prowadzenie dobrze prosperującego warsztatu wymaga dużego zaangażowania i wiedzy obejmującej wiele dziedzin powiązanych z biznesem. Nawet najlepsze warsztaty nie zawsze są w stanie samodzielnie poradzić sobie z pojawiającymi się przed nimi zadaniami. Jednym z nowych wyzwań stających przed niezależnymi warsztatami są nowe przepisy podatkowe.

– Mamy świadomość, jak wymagająca jest branża, w której działają niezależne warsztaty samochodowe. Badamy ten rynek, by zrozumieć potrzeby lokalnych firm i jak najlepiej poznać oczekiwania warsztatów. Korzystając z wyników badań, ale także czerpiąc wiedzę bezpośrednio od przedstawicieli serwisów, jesteśmy w stanie skutecznie pomagać tego typu miejscom. Nasza aktualna promocja Shell Helix Hit Kasowy oferuje właścicielom niezależnych warsztatów samochodowych możliwość zebrania gotówki na wydatki związane z dostosowaniem się do nowego prawa w kwestii kas fiskalnych online – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska Sp. z o.o.

Shell rozwija ofertę dla niezależnych warsztatów

Shell, od 27 lat swojej działalności w Polsce, wspiera niezależne serwisy motoryzacyjne. Zapewnia cykliczne szkolenia, konsultacje techniczne i organizuje akcje promocyjne. Prowadzi Klub Partnerów Shell Helix, czyli program lojalnościowy stworzony specjalnie dla niezależnych warsztatów, które oferują swoim klientom oleje Shell Helix. Organizuje Akademię Shell Helix – ogólnopolski cykl bezpłatnych praktycznych szkoleń skierowanych do właścicieli  i mechaników niezależnych warsztatów samochodowych. Spotkania prowadzą eksperci techniczni i doradcy biznesowi Shell Helix. Podczas szkoleń omawiane są aktualna sytuacja na rynku motoryzacyjnym, nowinki techniczne czy rozwiązania pomocne w prowadzeniu nowoczesnego warsztatu.

Kolejnym krokiem w rozwoju partnerskich relacji z prowadzącymi takie firmy będzie utworzenie ogólnopolskiej sieci niezależnych warsztatów samochodowych Shell Helix Premium Serwis. Sieć pozwoli warsztatom umacniać pozycję na rynku przy wsparciu stabilnego i rzetelnego partnera, gwarantując jednocześnie zachowanie niezależności i pełnej decyzyjności w prowadzeniu biznesu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!