Treningi wiedzy powracają: sprawdź swoją wiedzę i pobierz certyfikat!

28 sierpnia 2019, 13:35

Odpowiedz na pytania i wykaż się wiedzą na temat techniki motoryzacyjnej oraz rynku części i napraw pojazdów. W nowej edycji treningów wiedzy przygotowaliśmy osobne testy dedykowane mechanikom oraz handlowcom. Jeżeli uzyskasz wystarczająco dobry wynik, otrzymasz unikalny Certyfikat.

Na uczestników czeka duża baza pytań, przygotowanych przez branżowych ekspertów. Pytania są losowane przez algorytm. Ostrzegamy, nie są łatwe! Trening wiedzy to test dla prawdziwych branżowych ekspertów. Nie udało się za pierwszym razem? Nie poddawaj się i spróbuj ponownie!

Certyfikat ukończenia treningów wiedzy MotoFocus wiszący na ścianie biura czy hali warsztatowej będzie świadczyć o wiedzy i umiejętnościach pracowników. Wykaż się wiedzą i zdobądź go!

Kliknij, aby przejść do treningu wiedzy

Trzy najlepsze osoby w teście dla mechaników oraz handlowców otrzymają od nas nagrody niespodzianki.

Jeżeli jesteś zainteresowany, aby i Twoje pytania pojawiły się w „Treningach Wiedzy” napisz o tym na adres: biuro@motofocus.pl

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Waldemaro, 29 sierpnia 2019, 12:13 1 0

Ekstra - dobra szkoła, gratuluję lepszym.
Mam pytanie do redakcji ile macie pytań w bazie?

Odpowiedz

Redakcja, 29 sierpnia 2019, 12:26 2 0

Dziękujemy za komentarz. Łącznie dla obu kategorii w bazie jest ok. 1200 pytań. Zachęcamy także do przesyłania swoich propozycji pytań (szczegóły dodaliśmy w artykule).

Odpowiedz

Krzychu, 29 sierpnia 2019, 19:12 0 0

Kim jest Quest?
Liderem rankingu :-)

Odpowiedz

@28cali, 29 sierpnia 2019, 20:46 0 0

24 miejsce

Odpowiedz

Wiktor, 2 września 2019, 17:45 1 0

3 miejsce:) pozdrawiam

Odpowiedz

toja, 5 września 2019, 15:42 2 0

19 miejsce , w trakcie odebrane dwa telefony od klientów i i zrobiona korekta FV. Nie spodziewałem się że to taka fajna zabawa ;-)

Odpowiedz