Moduł warsztatowy programu Firma2000 został rozszerzony o obsługę danych naprawczych i serwisowych dostarczanych przez firmę HaynesPro.
Teraz, poza terminarzem oraz opcjami pozwalającymi prowadzić nowoczesny warsztat, klient ma dostęp do m.in. harmonogramów przeglądów okresowych oraz przeglądów zależnych od czasu/pokonanej odległości, kompleksowych informacji technicznych, dotyczących m.in. momentów obrotowych, dokładnych czasów napraw pojazdów z rozgraniczeniem na poszczególne usługi oraz kalkulacji planowanej usługi.
Połączenie danych HaynesPro z programem do obsługi sprzedaży i zleceń warsztatowych niesie ze sobą więcej korzyści niż korzystanie z tych systemów oddzielnie. Jedną z nich jest przyspieszenie dostępu do danych serwisowych z pominięciem konieczności każdorazowego przechodzenia przez etapy wyboru marki, modelu i typu pojazdu. W dedykowanym programie, wystarczy dodać naprawiany samochód do kartoteki pojazdów, a system na tej podstawie połączy go z odpowiednimi danymi HaynesPro. Dotyczy to zarówno aktualnie wykonywanej naprawy, jak i każdej następnej. Z dostępu do danych serwisowych skorzystać można z poziomu wystawiania dokumentu zlecenia, pobierając na niego pozycje ze skalkulowaną ceną.
Komentarze