Twoja firma produkuje części motoryzacyjne? Chciałbyś zwiększyć sprzedaż swoich produktów nawiązując współpracę z nowymi dystrybutorami? To doskonale! Już wkrótce dostawcy części i komponentów motoryzacyjnych będą mieli niepowtarzalną okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli największych działających w Polsce dystrybutorów, którzy mogliby poszerzyć swoje oferty o ich produkty. Zainteresowani już zacierają ręce przygotowując oferty swoich firm, a liczba dostępnych miejsc topnieje…
Na początku listopada osoby związane z motoryzacją będą miały możliwość przeprowadzenia rozmów z przedstawicielami takich firm jak m.in. Inter Cars, Autos, Inter Land, GroupAuto Polska, Martex i wiele innych. Mowa tu o sesjach B2B jakie przygotowywane są w ramach XII Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego organizowanego przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, w tym roku po raz pierwszy wespół z innymi organizacjami. Kongres odbędzie się w dniach 8-9 listopada, w Hotelu Sound Garden w Warszawie. Organizatorzy przewidują udział ponad 800 osób.
Wymarzona okazja dla producentów części motoryzacyjnych
Już od 12 lat SDCM organizuje wydarzenia poświęcone motoryzacji, na które tłumnie przybywają przedstawiciele przemysłu i branży motoryzacyjnej, zainteresowani świeżymi danymi, prognozami czy aktualnymi zmianami prawnymi wpływającymi na otoczenie, w którym przychodzi im prowadzić działalność gospodarczą.
Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego stale ewoluuje. Dbając o to by miał jak najbardziej praktyczny charakter, w tym roku organizowane są sesje B2B. Spotkania przeznaczone są dla firm z branży motoryzacyjnej, które poszukują nowych partnerów handlowych, chcą wejść na rynek lub umacniać już istniejące relacje biznesowe.
Poznaj nowego partnera biznesowego!
– SDCM jest jedyną organizacją, która potrafiła połączyć interesy zarówno producentów jak i dystrybutorów części motoryzacyjnych. Tworzymy uniwersalną, a zarazem unikalną platformę porozumienia pomiędzy producentami i dystrybutorami. To właśnie ta idea przyświecała nam przy organizacji tegorocznego Kongresu, w tym sesji B2B – wskazuje Alfred Franke, Prezes SDCM.
Oprócz największych dystrybutorów części motoryzacyjnych w spotkaniach B2B wezmą udział także m.in. PAIH (dawniej: PAIiZ), Instytut Transportu Samochodowego, BZ WBK, CWS – BOCO, Edison czy Goodman, dlatego w trakcie Kongresu nawiązanych zostanie z pewnością wiele kontaktów biznesowych.
Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w XII Kongresie Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, w tym sesjach B2B należy wypełnić formularz, dostępny na stronie: http://moto-konferencja.pl/ Na tej stronie znajduje się lista wszystkich sesji tematycznych, które odbędą się podczas dwudniowego Kongresu SDCM, a także spis firm biorących udział w spotkaniach B2B.
Komentarze