Na początku kwietnia ruszy nowa edycja konkursu firmy AD Polska. Jego zwycięzca, podobnie jak przed rokiem, otrzyma kluczyki do Opla Astry.
Firma AD Polska praktyczne zdolności mechaników sprawdziła po raz pierwszy w 2016 roku. W bieżącym roku konkurs Supermechanik AD doczekał się drugiej edycji. Rozpocznie się ona 3 kwietnia.
– Przymierzając się do konkursu Supermechanik AD z góry założyliśmy jego kontynuację w latach następnych. Jednak nie zakładaliśmy, że już pierwsza edycja spotka się z tak dużym zainteresowaniem” – mówi Dawid Cieśla z AD Polska – „Oprócz frekwencji zaskoczył nas wysoki poziom wiedzy uczestników, a przez to bardzo wyrównany poziom rywalizacji”.
Pierwszy etap konkursu rozpocznie się 3 kwietnia, a do jego realizacji posłuży platforma internetowa supermechanikad.pl Po zarejestrowaniu się uczestnik otrzyma unikalny dostęp do testu składającego się z 40 pytań wielokrotnego wyboru z zakresu teorii i praktyki warsztatowej. Każdy ma 10 prób (z innym zestawem pytań), z których liczyć się będzie ta najlepiej rozwiązana. Pod uwagę brana będzie zarówno liczba prawidłowo wskazanych odpowiedzi, jak i czas w jakim ich udzielono. Ten etap konkursu zakończy się 30 czerwca.
Do kolejnego zakwalifikuje się sto osób, które zdobyły najwięcej punktów. Na początku września, tym razem na spotkaniu w Bukowinie Tatrzańskiej, przystąpią oni do 45-minutowego testu pisemnego, a najlepsza dziesiątka wejdzie do półfinału. Ten etap wzorowany będzie na popularnym teleturnieju „Jeden z dziesięciu”. Dwie najlepsze osoby (w ubiegłym roku w konkursie uczestniczyło także kilka pań) staną przed zadaniem finałowym.
– Zasady finału również pozostają bez zmian. Dwójka uczestników będzie musiała prawidłowo zdiagnozować i usunąć usterki spreparowane przez nas w dwóch identycznych modelach samochodów. – dodaje Dawid Cieśla z AD Polska – Osoba, która zrobi to poprawnie w krótszym czasie – co potwierdzi odpaleniem silnika samochodu – otrzyma kluczyki do nowego Opla Astra. Z kolei drugie miejsce premiowane będzie voucherem o wartości pięciu tysięcy złotych netto na zakupy w sieci AD Polska.
Przed rokiem, po pasjonującym pojedynku, nagrodę główną zdobył Łukasz Szostakiewicz z serwisu Auto Naprawa we Włodawie.
Partnerami głównymi projektu „Supermechanik AD 2017” są Castrol Edge, FRAM, Philips i Schaeffler ze swoimi markami LUK, INA i FAG, zaś wsparcie merytoryczne zapewniają BETiS i HaynesPro.
Komentarze