Na targach Automechanika Frankfurt 2024 ZF zaprezentuje garść nowości. Czego mogą oczekiwać odwiedzający?

12 sierpnia 2024, 12:14

Na zbliżających się wielkimi krokami targach Automechanika we Frankfurcie swoją oferytę prezentowały będą zarówno duże jak i małe firmy z branży warsztatowej. Giganci tej branży prześcigają się w zapowiedziach swoich innowacyjnych produktów i rozwiązań. Z jaką ofertą obecny będzie ZF Aftermarket?

Stoisko ZF na targach w Frankfurcie

ZF Aftermarket zaprasza na targi Automechanika Frankfurt 2024, podczas których zaprezentuje najnowsze produkty i rozwiązania zaprojektowane by wspierać swoich klientów, warsztaty i profesjonalistów branży. Stanowisko ZF w budynku ,,Forum’’ zostanie przygotowane tak, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby kluczowych grup klientów, dzięki czemu warsztaty, dystrybutorzy oraz właściciele flot mogą liczyć na indywidualne wsparcie w dedykowanych strefach. Nowością będzie także specjalny obszar poświęcony osiągnięciom firmy dla rozwoju motoryzacji, prezentujący innowacje i kluczowe partnerstwa ZF. W strefie praktycznej odbywać się będą sesje szkoleniowe na żywo i demonstracje najważniejszych dla rynku produktów.

W tym roku ZF Aftermarket przedstawi m.in. aplikację ZF [pro]Manager, wprowadzi do sprzedaży nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS i będzie świętować 40. rocznicę powstania konceptów warsztatowych.

– Targi Automechanika we Frankfurcie to idealne miejsce do spotkań z naszymi klientami i partnerami z całego świata. Rozmawiamy przede wszystkim o tym, w jaki sposób będziemy wspólnie radzić sobie z szybkimi zmianami w branży i postępem technologicznym – mówi Philippe Colpron, dyrektor dywizji ZF Aftermarket.

ZF [pro]Manager: narzędzie odpowiadające potrzebom nowoczesnych klientów warsztatowych

Podczas targów ZF Aftermarket zaprezentuje aplikację ZF [pro]Manager – kompleksowe narzędzie do cyfrowego zarządzania kontaktami z klientem. Rozwiązanie to umożliwia warsztatom profesjonalne podejście do wymagań nowoczesnych klientów, którzy oczekują wygodnej obsługi, płynnej i przejrzystej komunikacji, a także proaktywnego podejścia i możliwości dokonywania płatności cyfrowych. Dzięki takim rozwiązaniom ułatwiającym przekazywanie informacji właścicielom pojazdów, warsztaty mają możliwość istotnego wzmocnienia lojalności klientów i wygenerowania dodatkowych przychodów.
ZF [pro]Manager usprawnia obsługę klienta poprzez zautomatyzowanie komunikacji pomiędzy warsztatem a właścicielem samochodu oraz przetwarzanie zamówień. Prosty w obsłudze interfejs aplikacji umożliwia płynne funkcjonowanie warsztatu, od akceptacji wyceny po cyfrowe fakturowanie i płatności. Dzięki zautomatyzowanym promocjom, rozwiązaniom do zarządzania rezerwacjami i usługami dla flot, warsztaty zyskują także dodatkowe możliwości rozwoju oferty biznesowej.

Nowość – amortyzatory pneumatyczne SACHS: połączenie poduszki pneumatycznej z amortyzatorem CDC

Nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS to kompletne rozwiązanie, które łączy elementy pneumatyczne z amortyzatorem i gwarantuje doskonałe współdziałanie tych kluczowych komponentów. ZF Aftermarket wprowadzi gamę amortyzatorów pneumatycznych, w tym amortyzatory SACHS z technologią CDC, dzięki której podczas użytkowania czujniki monitorują wszystkie czynniki wpływające na ruch pojazdu. Sygnały te są przetwarzane przez jednostkę sterującą, która co dwie milisekundy dostosowuje odpowiednie siły tłumienia do proporcjonalnego zaworu tłumiącego. Umożliwia to ciągłe dostosowywanie siły tłumienia w zależności od sytuacji i warunków drogowych – np. podczas jazdy w trudnych warunkach następuje automatyczne wzmocnienie tłumienia. Z punktu widzenia kierowcy oznacza to większą kontrolę i stabilność, jak również poprawę komfortu. Na początek amortyzatory pneumatyczne SACHS będą dostępne w sprzedaży między innymi dla Audi Q7, Porsche Cayenne i VW Touareg.

Czterdziesta rocznica konceptów warsztatowych ZF

ZF Aftermarket świętuje 40. rocznicę istnienia swoich konceptów warsztatowych, zapoczątkowanych w 1984 roku uruchomieniem programu Original SACHS Service (OSS). Przez dziesięciolecia firma ZF rozwijała swoją ofertę, której rezultatem jest kompleksowy pakiet serwisowy ZF [pro]Tech wprowadzony w 2012 roku. Obecnie ponad 12 tys. firm motoryzacyjnych w Europie korzysta ze wsparcia technicznego, szkoleń i wyłącznych informacji serwisowych ZF [pro]Tech.

Więcej informacji o obecności firmy na targach Automechanika 2024.dostępne jest na stronie ZF Aftermarket.

https://aftermarket.zf.com/en/campaigns/automechanika-2024/

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!