Firma Arnott wprowadziła do swojej oferty nowe produkty. W poniższym artykule prezentujemy przegląd dostępnych nowości na aftermarket.
Nowe kolumny pneumatyczne
Nowe kolumny pneumatyczne Arnott są zamiennikami referencji OE. Dzięki specjalnie dostrojonemu amortyzatorowi zapewniają dobre prowadzenie i osiągi. Kolumny Arnott są montowane w USA z użyciem trwałych uszczelnień, oringów, odbojów i opasek, a także nowych złączek przewodów powietrznych i szczelnych osłon przeciwpyłowych.
Prawa przednia kolumna Arnott BMW serii 7 (G11/G12) z lat 2015-2022 oraz BMW serii 6 (G32) z lat 2017-2023 z napędem na tylne koła oraz zawieszeniem pneumatycznym na wszystkich czterech kołach.
Lewa przednia kolumna Arnott BMW serii 7 (G11/G12) z lat 2015-2022 oraz BMW serii 6 (G32) z lat 2017-2023 z napędem na tylne koła oraz zawieszeniem pneumatycznym na wszystkich czterech kołach.
Nowe elektroniczne kolumna pneumatyczna z systemem eRide
Elektroniczne kolumny zawieszenia Arnott zapewniają osiągi oryginału. Są wyposażone w technologię eRide, która umożliwia adaptację ustawień do aktualnych warunków i nastaw. Kolumny przechodzą rygorystyczne testy w ekstremalnych temperaturach. Są to w 100% nowe produkty zaprojektowane i wytwarzane w USA. Dla łatwiejszego montażu są dostarczane wstępnie zamontowane z czytelną i szczegółową instrukcją.
ASE-3826 – przednia kolumna eRide do Land Rover Range Rover Velar (L560) z lat 2017-obecnie.
ASE-4027 – przednia prawa kolumna eRide Porsche Panamera (970.2) z lat 2013-2016.
ASE-4028 – przednia lewa kolumna eRide Porsche Panamera (970.2) z lat 2013-2016.
ASE-4373 – przednia prawa kolumna eRide Porsche Cayenne (92A) z lat 2010-2018 oraz Volkswagen Touareg (7P5, 7P6) z lat 2010-2018.
ASE-4374 – przednia prawa kolumna eRide Porsche Cayenne (92A) z lat 2010-2018 oraz Volkswagen Touareg (7P5, 7P6) z lat 2010-2018.
Nowy kompresor zawieszenia pneumatycznego
P-3881 – kompresor zawieszenia pneumatycznego do Audi A8 (D3) z lat 2002-2010, z 6- lub 8-cylindorwym silnikiem benzynowym. Sprężarka jest bezpośrednim zamiennikiem podzespołu OE Audi. Jest dostarczana wraz ze wspornikiem montażowym, zintegrowanym osuszaczem powietrza oraz przyłączami dla szybkiej i łatwiej instalacji typu plug-and-play. Powszechną przyczyną usterek kompresora jest wyciek powietrza w układzie, np. z miecha. Z tego powodu należy zawsze sprawdzić cały układ przed montażem nowej sprężarki.
Komentarze