BMW Inchcape rozwija w Polsce nowy koncept punktów przyjęć serwisowych, poszerzając dostępność swoich usług. Pierwszy punkt już działa w Varso Place, przy ul. Chmielnej w Warszawie.
Zdalny serwis samochodowy? Jak to działa?
Klienci BMW Inchcape pozostawią samochód na wskazanym miejscu parkingowym, umieszczając kluczyk w skrytce – kluczykomacie, a auto zostanie odebrane i przekazane do punktu serwisowego BMW Inchcape. Co więcej, klienci każdorazowo otrzymają film z naprawy samochodu. To rozwiązanie wpisujące się w trendy, które coraz mocniej cenią sobie konsumenci.
Takie trendy jak “click and collect”, zamawianie zakupów, czy też jedzenia bez wychodzenia z domu za pomocą prostych aplikacji, stały się już standardem. Teraz klienci oczekują podobnej wygody i komfortu także w przypadku usług serwisowych. Dlatego BMW Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi salonami.
Pierwszą lokalizacją jest Varso Place w Warszawie przy ul. Chmielnej 69/73 – jeden z trzech budynków Varso Tower to najwyższy budynek w Unii Europejskiej. Aby skorzystać z usługi punktu serwisowego wystarczy wykonać kilka kroków:
1. Zostawić auto na wyznaczonym bezpłatnym miejscu parkingowym na terenie Varso Place.
2. Pozostawić kluczyk do auta w skrytce, tzw. kluczykomacie, dostępnym nie tylko dla pracowników Varso, ale wszystkich osób, które będą chciały skorzystać z usługi.
3. Czekać na wiadomość z serwisu Inchcape na temat planowanego przebiegu prac serwisowych i z wyznaczonym terminem odbioru auta po wykonaniu usługi serwisowej.
Dane wskazują, że coraz większa liczba klientów serwisu Inchcape korzysta z rozwiązania oddawania i odbioru samochodu za pośrednictwem kluczykomatu – obecnie jest to już ponad 40%. Dane świadczą o tym, że to rozwiązanie wpisuje się w potrzeby konsumentów z różnych segmentów rynkowych, dla których wspólnym mianownikiem jest potrzeba elastycznego zarządzania czasem. Dlatego pozostawianie lub odbiór samochodu w Varso będą możliwe przez całą dobę i dzięki temu klienci nie będą musieli dostosowywać się do godzin pracy serwisu.
Zdalna naprawa samochodu, zdalny kontakt
Inchcape dostosowuje się do rynkowych trendów, dlatego niemal wszystkie procesy, takie jak umawianie wizyty, konsultacje, sam serwis i płatności, mogą odbywać się zdalnie.
Zanim serwis rozpocznie prace, klient otrzyma materiał video prezentujący rzeczywisty stan techniczny samochodu oraz usługi konieczne do wykonania. Kolejnym krokiem jest akceptacja kosztorysu proponowanych usług serwisowych. Po wykonaniu niezbędnych napraw auto wróci na parking w Varso Place, skąd będzie mógł odebrać je klient.
Komentarze