Nowy dystrybutor części zamiennych wchodzi do Polski, Czech i Węgier. Firma International Automotive Group (IAG) została założona przez byłego członka zarządu Inter Cars, Tomáša Kaštila.
IAG – nowy dystrybutor części samochodowych
Firma IAG to nowy projekt, zarejestrowany 15 września 2021 roku. Rozpoczyna swoją działalność w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. Zespół IAG, składa się w dużej mierze z byłych pracowników Inter Cars. W planach ma budowę sieci partnerów franczyzowych przy wsparciu central w tych krajach.
Zgodnie ze swoim katalogiem internetowym IAG oferuje części do samochodów osobowych i ciężarowych oraz wyposażenie warsztatu. Wiele części w większości znanych producentów znajduje się już na stanie w centralnym magazynie firmy, który umiejscowiony jest w Pradze.
Oferta IAG ma być skierowana zarówno do warsztatów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, jak i do kierowców.
źródło: MotoFocus.cz
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 22 lutego 2022, 9:57 0 0
ciekawe kto w Polsce najbardziej odczuje nową franczyzę
Odpowiedz
Anonim, 22 lutego 2022, 10:11 3 0
Kiedy ruszają w Polsce, na początku warto skorzystać, bo na pewno ściągną gacie, ku uciesze gawiedzi.
Odpowiedz
Nick jakiś tam, nie Nolte, 22 lutego 2022, 12:37 1 0
byle gacie nie śmierdziały, bo w polszy gaciościągacze modne wśród przedstawicieli warchlakowych, wynik zrobiony! a co tam że gacie dawno zdjęte a w tyłku śmiga wiatr
Odpowiedz
Anonim, 22 lutego 2022, 14:10 1 0
Smród smrodem, ale będzie ciekawie, znając system od podszewki będą się wbijać na początek do klientów IC-ków, a i kilku pracowników im pewnie podbiorą
Odpowiedz
liquid, 22 lutego 2022, 19:32 4 -1
Na obecną chwilę nie zanosi się, żeby spowodowali jakieś większe tąpnięcie rynku. Magazyn logistyczny w Pradze nie zapowiada błyskawicznej logistyki w PL, generyczny e-shop, zupełnie przeciętne ceny. Chętnych na franczyzę prędzej będą szukali na południu Europy. W Polsce przedsiębiorcy raczej będą się skłaniali do (w miarę) niezależności i działania z Motorolem czy Profilem, a jeśli franczyza, to z grubą bazą typu AP
Odpowiedz
Anonim, 22 lutego 2022, 19:44 9 0
o ile można pisać o (w miarę) niezależności w przypadku współpracy z Motorolem to z profilem już raczej nie. za mordę i wchodzisz w profipower albo kop w zad. Mam sklep i łatwiej dogadać się z filią carsu niż z pseudoprzedstawicielem profila
Odpowiedz
Anonim, 22 lutego 2022, 20:53 11 -1
Jak się nie pofarbujesz na pomarańczowo to z tobą nie gadają. Dziwię się sklepom za dają się tak omamić. A potem płacz, że ich wydymali
Odpowiedz
stanik, 24 lutego 2022, 8:44 11 -1
motorol dostępność ma coraz słabsza, w tanich liniach widac braki
Odpowiedz
Anonim, 22 lutego 2022, 20:54 5 0
Elit bis
Odpowiedz
maciey33, 28 lutego 2022, 12:00 3 0
Oświadczenie pomysłodawcy tego projektu brzmi trochę jak chęć zemsty na IC. Uważam, że będzie ciężko. Mamy naprawdę mocną konkurencję w kraju. Wszyscy z 25-30 letnim stażem i doświadczeniem oraz solidnymi fundamentami typu logistyka, magazyn, sieć sprzedaży, baza klientów. Coraz częściej zwracamy uwagę na tzw. lokalny patriotyzm i kupujemy od Polskich firm z polskim kapitałem. Upłynie sporo czasu zanim cokolwiek uda się osiągnąć, ale życzę powodzenia .
Odpowiedz
Anonim, 1 marca 2022, 17:54 0 0
Magazyn, logistyka, baza klientów to nie problem, jak się ma kasę. Bardziej niebezpieczne jest to. że oni wiedzą jak to zrobić.
Odpowiedz
Anonim, 1 marca 2022, 18:08 0 0
chyba jednak nie mają kasy. zobacz ile mają towarów w sklepie. Ilości takie że jedna dostawa do średniego filianta czyści im stok
Odpowiedz